محمدرضا غلامی گفت: من تازه در ابتدای راه هستم و برای ملی پوش شدن در بازی‌های المپیک و کسب مدال در این میدان مهم برنامه دارم.

محمدرضا غلامی دارنده مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا، گفت: مسابقات آسیایی با حضور کشتی گیران عنوان دار مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و خدا را شاکرم که توانستیم عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کنیم.

وی ادامه داد: پیش از اعزام به این رقابت‌ها ۳ اردوی آماده سازی خوب را پشت سر گذاشتیم که از لحاظ بدنی و فنی روی پیشرفت ما و روی نتیجه گیری ما در این رقابت‌ها موثر واقع شد.

غلامی با بیان اینکه ان شاالله بتوانم در مسابقات جهانی ترکیه پرچم کشورم را بار دیگر برافراشته کنم، گفت: سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقام سوم را کسب کردم که امسال با لطف خدا توانستم مقام اول را برای کشور عزیزم ایران به ارمغان بیاورم.

این کشتی گیر اهل شیراز استان فارس اظهار کرد: از مربیان سازنده خود آقایان آل محمد و جواد رجی و دیگر مربیانم کمال تشکر و قدردانی را دارم و خدا را شاکرم که توانستم مزد زحمات خود و این عزیزان را با کسب مدال طلا بدهم.

کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان در پایان گفت: هدف اصلی بنده کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های المپیک است و برای این مهم برنامه دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار