حادثه رانندگی در محور اردبیل -سرچم دو کشته و مصدوم برجای گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برخورد یک دستگاه خودرو تیبا و کامیون در جاده اردبیل - سرچم یک فوتی در پی داشت.

عزیز ارشادیان گفت: در ساعات اولیه بامداد امروز طی تماس تلفنی مرکز اورژانس با ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو تیبا با کامیون بلافاصله یک تیم عملیاتی متشکل از چهار نجاتگر با ۲ دستگاه خودرو امدادی از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری سرچم جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به محل حادثه (سه‌راهی مرشت) اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل می گوید: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت که تیم اعزامی این جمعیت پس از رهاسازی، فرد فوتی را تحویل عوامل حاضر در صحنه دادند.

به گفته او، فرد مصدوم نیز جهت تکمیل مراحل درمان توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

ارشادیان همچنین به امداد رسانی به حادثه برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با یک دستگاه خودرو سواری پراید در کیلومتر ۲۰ جاده اردبیل _ سرعین (روبروی روستای کلخوران ویند) با یک مصدوم اشاره کرد و افزود: مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین‌شهری شهید عقلمندی جمعیت هلال احمر شهرستان سرعین به مرکز درمانی انتقال داده شد.

او گفت: هموطنان می‌توانند در طول شبانه‌روز در مواقع اضطراری با شماره ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.