آقای رامی گفت: به منظور رفع اختلال در روند تولید فرآورده‌های نفتی مرحله نخست جایگزینی خودرو‌های فرسوده پالایشگاه آبادان آغاز شد.

سعید رامی سرپرست اداره تعمیرات و عملیات حمل و نقل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: همزمان با تصویب طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده پالایشگاه آبادان و به منظور رفع اختلال در روند تولید فرآورده‌های نفتی مرحله‌ی نخست جایگزینی خودرو‌های فرسوده در این مجموعه آغاز شد.

به گفته او ۸۵ درصد از ناوگان حمل و نقل شرکت پالایش نفت آبادان فرسوده بود که طی ۲ مرحله به صورت مزایده خودرو‌های اسقاطی فروخته شدند.   

سرپرست اداره تعمیرات و عملیات حمل و نقل پالایشگاه آبادان با بیان اینکه طرح جایگزینی خودرو‌های اسقاط شده از طریق وزارت نفت، هیئت وزیران، وزارت اقتصاد و دارایی پس از ۲ سال پیگیری  به صورت فوری تصویب شد، از گرفتن مجوز کمیسیون ماده ۲ اداره کل امور اقتصاد و دارایی برای خرید وانت‌های دوکابین کلوت جایگزینی به عنوان گامی در مسیر ارتقای ناوگان حمل و نقل این شرکت خبر داد.

این مسئول گفت: نیمی از خودرو‌های درخواستی به همراه مدارک در هفته گذشته تحویل این اداره  شده و بقیه آن‌ها تا پایان خرداد ۱۴۰۲ به ناوگان حمل و نقل تحویل داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.