واکسیناسیون رایگان دام‌های سبک و سنگین مناطق محروم شرق اصفهان

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت:جهادگران دامپزشک در شرق اصفهان حدود ۳۳ هزار راس دام سبک و سنگین روستاییان مناطق محروم را رایگان واکسینه کردند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت:قرارگاه محرومیت زدایی این اداره کل با برنامه ریزی‌های انجام شده واکسیناسیون دام‌ها و سم پاشی دامداری‌های سنتی در مناطق محروم روستایی و عشایری از اواخر سال گذشته اغاز شد.


دکتر سید رضا موسوی با بیان اینکه این طرح با مشارکت و پشتیبانی سپاه پاسداران و شرکت فولاد مبارکه در حال اجراست افزود در شهرستان ورزنه دامداری‌های ۱۳ روستای کم برخوردار در معرض واکسیناسیون آبله و تب برفکی و سم پاشی در و دیوار قرار گرفتند.


او با اشاره به اینکه در کنار واکسیناسیون خدمات تشخیص و درمان و خدمات آموزشی به دامداران ارایه می‌شود افزود: تاپایان سال ۴۰۰ هزار راس دام سبک و سنگین در ۳۸۰ روستای محروم استان و مناطق عشایری فریدن، فریدونشهر، سمیرم و جرقویه زیر پوشش طرح رایگان واکسیناسیون و سم پاشی قرار می‌گیرند.


مدیرکل دامپزشکی استان گفت:طرح رایگان واکسیناسیون دام‌ها و سم پاشی دامداری‌ها از اواخر سال گذشته آغاز شده و تا پایان امسال بصورت برنامه زمانبندی شده فصلی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.