نماینده مردم اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی از جذب ۵۲ پزشک متخصص در مراکز درمانی شهرستان اسفراین طی سه سال اخیر خبر داد.

امان آله حسین‌پور گفت: یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان اسفراین کمبود پزشک متخصص بود، بر این اساس در جهت رفع این نیاز در شهرستان، رایزنی‌هایی با وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت تا کمبود پزشک متخصص طرحی در شهرستان جبران شود به طوری که در حال حاضر بیش از ۵۲ پزشک متخصص در شهرستان اسفراین فعالیت دارند.

او گفت: ۳۰ نفر از پزشکان دردرمانگاه تخصصی اسفراین و ۲۲ نفر نیز با راه اندازی مطب‌های شخصی در سطح شهر در حال ارائه خدمات به مردم شهرستان هستند.

حسین‌پور گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ پزشک متخصص جذب این شهرستان شد که نسبت به شهرستان‌های همجوار از جمله بجنورد و سبزوار در رتبه برتر قرار گرفت. 

نماینده مردم اسفراین توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان را یک نیاز و ضرورت مهم برای حمایت از مردم دانست و افزود: تاکنون اقدامات حمایتی از پزشکان متخصص در جهت جذب و نگه‌داشت آنان انجام شده به طوری که چهار پانسیون ویژه پزشکان به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است. 

حسین پور گفت: متخصص‌های پوست، چشم، گوش و حلق و بینی، داخلی، قلب، عفونی، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، زنان، اطفال، مغزو اعصاب، دندان پزشکی، جراحی عمومی وبیهوشی از رشته‌هایی هستند که شهروندان می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی به کلینیک تخصصی این شهرستان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.