نشریه فرانسوی اظهارات کیلیان امباپه مبنی بر تمایل برای ادامه همکاری با پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.

نشریه لو پاریزین در هفته اخیر خبر داد که کیلیان امباپه با عدم فعالسازی بند تمدید قرارداد قصد دارد پاری سن ژرمن را ترک کند.

امباپه امروز اخبار تمایل برای انتقال به رئال مادرید را تکذیب کرد و تایید کرد این فصل در پاری سن ژرمن می‌ماند و نامه‌اش به باشگاه تنها درباره عدم تمدید قرارداد در انتهای فصل آینده بود.

نشریه لو پاریزین دقایقی قبل خبر داد باشگاه پاری سن ژرمن این بار با تصمیم مالکان قطری واقعا آماده فروش کیلیان امباپه است و اظهارات او را تکذیب کرد.

بر اساس گزارش این نشریه، پاری سن ژرمن اکنون آماده است تا او را در ازای مبلغی در نقل و انتقالات پیش رو بفروشد و این گواهی بر تغییر نگرش رهبران پاریس است.

نامه کیلیان امباپه که به باشگاه گفته بود از گزینه ماندن یک فصل دیگر در پایتخت در فصل بعدی استفاده نمی‌کند، مانند یک زلزله عمل کرده است.

پاری سن ژرمن حاضر است کیلیان امباپه را به رئال مادرید بفروشد، حتی اگر روابط بین باشگاه‌ها در گذشته بد بوده است. امباپه می‌داند که انتقال او به رئال مادرید "فقط مربوط به موضوع زمان" است.

قطر اکنون می خواهد کیلیان امباپه را بفروشد. آنها هر پیشنهادی را که خواسته‌های آنها را برآورده کند، می‌پذیرند. رابطه بین پاری سن ژرمن و امباپه در حال حاضر کاملا از بین رفته است.

لو پاریزین تایید کرد امباپه می‌خواهد هم‌اکنون به رئال مادرید بپیوندد و می‌خواهد این انتقال در اسرع وقت انجام شود.

پاری سن ژرمن عصبانی، شوکه و ناامید است. آنها معتقدند این مهاجم فرانسوی نسبت به اقداماتی که برای او انجام دادند ناسپاس است.

پاری سن ژرمن معتقد است که کیلیان امباپه نامه‌ای که تایید کرده را برای ایجاد یک جو میان رسانه‌ها منتشر کرده تا بتواند تابستان امسال باشگاه را ترک کند.

برچسب ها: امباپه ، رئال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار