استاندار سمنان گفت: ۱۹ نقطه حادثه‌خیز محورهای ارتباطی این استان از محل اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور اصلاح و ایرادها برطرف شد.

هاشمی  در آیین بهره برداری از ۲ پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت: یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان اصلاح ۴۰ نقطه حادثه‌خیز بود که در دستور کار قرارگرفت و تاکنون از محل اعتبارات سفر ۱۹ نقطه حادثه‌خیز اصلاح و ایراد محورها مرتفع شد.

وی تاکید کرد: با اجرای این‌ اصلاح ها، تعداد فوتی های تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان طی سال گذشته نسبت‌ به قبل درصد قابل توجهی کاهش یافت.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه آزادراه حرم تا حرم یک طرح ملی است که اقدامات در راستای پیگیری در تسریع اجرای آن در استان در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: ۲ پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان سمنان در گرمسار و دامغان در ۲ نقطه راهبردی راه های استان برای خدمت رسانی به مسافران و زائران ایجاد شد.

هاشمی گفت که اقدامات سریع و دقیق امدادگران هلال احمر، نجات‌بخش جان مردم است و در واقع زندگی‌بخش است، استان سمنان بین‌الحرمین و باب‌الرضا(ع) است و افتخار میزبانی و پذیرایی از مسافران و زائران امام هشتم(ع) را در استان داریم.

وی یادآورشد: یکنواختی راه های استان و نبود زیرساخت های مناسب و لازم برای استراحت و رفع خستگی و استقرار مسافران و زائران، منجر به این شده است تا با وقوع سوانح در راه های استان مواجه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار