۷ پروژه‌ی امدادی_عمرانی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور بصورت زنده و مستقیم با حضور معاون اول رئیس جمهور، رییس جمعیت هلال‌احمر و استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

استاندار آذربایجان شرقی در آئین افتتاح این پروژه‌ها گفت:امروز به عنوان یک روزی که مجموعه هلال احمر کشور دست به یک سری اقدامات خوب امداد و نجات زده و در کنار این فعالیت‌های خیلی خوب یک سری زیر ساخت‌هایی را آماده کرده برای ارتقای خدمات خود در سطح کشور و در سطح استان‌ها که این حرکت ارزشمند است.

عابدین رضوی خرم افزود: تمام این زیر ساخت‌ها در مناطق دور افتاده و مورد نیاز استان در جاده‌ها و گردنه‌ها و مناطق حادثه خیزی که نیاز به پایگاه امدادی داریم نیاز به سرعت عمل امدادگرانمان داریم، نیاز به نجات مصدومین ومجروحین داریم همین طور رسیدن به موقع به حوادثی که پیش می‌آید داریم انجام شده است.

وی بابیان اینکه در وضعیت کنونی دولت سیزدهم یک اولویت ویژه‌ای برای ارتقاء عملکرد و توانمندی هلال احمر داریم گفت:این اولویت چه از لحاظ نرم افزاری چه سخت افزاری وچه از لحاط مدیریت در صحنه است که امروز هر ۳مورد را شاهد هستیم.

استاندار آذربایجان همچنین به مدیریت جهادی نیرو‌های جمعیت هلااحمر کشور اشاره کرد و افزود:مدیریت جهادی که در سطح کشور با حضور دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر ومدیریت استان آقای منجم یک برادر متخصق فعال تلاشگر وجدی در حوزه ماموریت‌های محوله وهمین طور همه همکارانشان در استان هستیم وبا این روحیه و با این تفکر مشغول کار هستند که این اتفاق خوب و ویژه است.

وی ادامه داد:حالا که این رویکرد و مدیریت وجود دارد ما باید دردولت کمک کنیم انچه که برای تسریح عملکرد ومدیدیرت و همچنین توانمندی این سازمان چند برابر شود.

وی با اشاره به حضور معاون اول محترم رییس جمهوری در افتتاح‌های امروز جمعیت هلال‌احمر گفت: این حمایت مبین ضرورت توجه ویژه به ماموریت‌های هلال احمر است که ما به جد دنبال می‌کنیم.

منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی نیز در آئین افتتاح ۴۱ پروژه امدادی_عمرانی در سراسر کشور، از رفع موانع پروژه‌هایی که در طول ۵ الی ۷ سال در استان متوقف مانده بودند خبر داد و گفت: امروز با درایت مدیران ارشد جمعیت هلال احمر و حمایت دولت مردمی این ۷ پروژه در استان آذربایجان‌شرقی با کمک خیرین افتتاح و به بهره برداری می‌رسد تا با گامی دیگر در مسیر تحول و پیشرفت به اهداف تعریف شده نائل گردیم.

 پایگاه امداد جاده‌ای سه راهی تیل در تسوج، پایگاه چندمنظوره قلعه دره‌سی کلیبر، پایگاه جاده‌ای شهرستان جلفا، پایگاه امداد جاده‌ای شبستر و سوله‌های انبار امدادی در شهرستان‌های ملکان، آذرشهر و کلیبر از استان آذربایجان‌شرقی نیز بصورت همزمان با سراسر کشورافتتاح شد.

در سراسر کشور ٥٤١ پروژه به صورت همزمان شامل ۵۰۰ خانه هلال، ١٩ پایگاه امدادونجات، کوهستان، ساحلی و ٢٢ پروژه اداری، درمانی و امدادی در شعب استانی این جمعیت با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها: هلال احمر ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.