مدیرعامل باشگاه نساجی اعلام کرد که از نامزدی انتخابات هیئت فوتبال استان تهران انصراف می دهد.

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی درباره اینکه طبق اعلام کمیسیون بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران باید از حضور در این انتخابات انصراف بدهد، اظهار کرد: من تابع قانون هستم و از نامزدی انتخابات هیئت فوتبال تهران استعفا می‌دهم. با باشگاه نساجی قرارداد بستم و قطعا در سمت مدیرعاملی این باشگاه می مانم. 

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره  وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش گفت: وحید محمدزاده و امیرمحمد هوشمند را جذب کردیم و  در حال مذاکره برای جذب بازیکنان دیگر هستیم. ما براساس لیست ارائه شده رحمتی تلاش می کنیم بازیکن به خدمت بگیریم و در همه پست ها بازیکن خواسته است که انجام می دهیم. علاوه بر این ،  خواستار جذب بازیکن خارجی هم شدند. 

درودگر درباره اینکه باشگاه نساجی سقف بودجه را رعایت می کند، گفت: ما به نصف سقف بودجه هم نمی رسیم. باشگاه نساجی باید اقتصادی خرج کند و بخش خصوصی پولهایش را دور نمی ریزد و منطقی هزینه می کند. 

درودگر درباره اینکه با خارجی ها قرارداد ریالی می بندید، گفت: نه، نمی توانیم ریالی ببندیم. به ما گفتند که قراردادها یورویی نباشد و درهم امارات و ریال عربستان می توانیم به خارجی ها بدهیم. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار