مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی امروز ۲۳ خرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

سعید صیفی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی امروز سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه از ساعت ۱۸ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح خواهد شد.

او درباره ساعت بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی افزود: عموم مردم می‌توانند از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ خرداد ماه از این نمایشگاه طی ساعات ۱۶ الی ۲۱ بازدید نمایند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: این نمایشگاه در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز به مساحت ۲۵ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

صیفی در خصوص اهداف این نمایشگاه بیان کرد: معرفی پتانسیل‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف ساختمانی، ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان از جمله اهداف بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی است.

او در خصوص تعداد کل شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه نیز تصریح کرد: مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت است. به طور دقیق‌تر از خراسان رضوی ۷۰ مشارکت کننده و ۱۱۰ مشارکت کننده خارج از خراسان رضوی از جمله استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، خوزستان، کرمانشاه، یزد و فارس نیز در این نمایشگاه حضور دارند که در زمینه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی تجهیزات آشپزخانه و درو پنجره، لوله و اتصالات، معماری و دکوراسیون داخلی و نشریات تخصصی فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.