فرمانده انتظامی بوکان گفت: در راستای ارتقای انضباط ترافیکی، ۱۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن در این شهرستان توقیف و اعمال قانون شده است.

سرهنگ سلمان حیدری فرمانده انتظامی بوکان گفت: تعدادی از خودرو‌ها بخاطر فاقد پلاک یا تغییر در وضعیت خودرو (تغییر ارتفاع) دستکاری اگزوز، تار نمودن شیشه‌ها (شیشه دودی)، رانندگی خطرناک، حرکات نمایشی و مسابقه در معابر شهری توقیف شدند.

به گفته وی، راکبان موتورسیکلت‌های که بدون پلاک و ایجاد صدای نابهنجار و انجام حرکات مخاطره آمیز اقدام به رانندگی و تردد در خیابان‌ها، جاده‌ها و سایر معابر می‌کردند و موجب نارضایتی شهروندان بودند، اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه در همین ارتباط برخورد با هنجارشکنان ترافیکی در دستور کار قرار گرفت، افزود: با تلاش مامورین و همکاری و همراهی و حمایت خوب شهروندان ظرف پنج روز گذشته تعداد ۱۵۹ دستگاه خودرو و تعداد ۱۷ دستگاه موتور سیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل گردید.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: برخورد با نابهنجاری‌های ترافیکی یک خواست همگانی است و شهروندان در مراجعه به یگان‌های انتظامی و حتی در دیدگاه‌هایشان در فضای مجازی خواهان برخورد قاطعانه پلیس با این‌ها هستند البته این برخورد قانونی، محدود به زمان خاص و مقطعی نیست و مستمرا ادامه دارد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: همچنین در همین مدت بیش از سه هزار برگ به ارزش تقریبی یک میلیارد و دویست و سی میلیون ریال برای تخلفات مختلف رانندگی (از جمله پارک‌های دوبلِ منجر به ایجاد ترافیک) در سطح معابر شهری ثبت شده است.

وی یادآور شد: رعایت قوانین راهنمایی رانندگی بر مبنای احترام به حقوق و سلامت شهروندان تدوین شده و باید همه با هم در خصوص ترویج فرهنگ رانندگی تلاش کنیم.

بوکان یکی از شهر‌های پرجمعیت جنوب آذربایجان‌غربی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.