حق العمل جایگاه داران سوخت در سال جدید هنوز مشخص نشده است

دبیر انجمن صنفی جایگاه‌ها گفت: با گذشت گذشت حدود سه ماه از سال جایگاه داران به نرخ سال ۱۴۰۱ حق العمل دریافت می کنند.

آقای فرهاد چاغروند دبیر انجمن صنفی جایگاه‌ها گفت: جایگاه‌های سوخت به صورت شبانه روزی فعال هستند و مهمترین عامل ارتقای کیفیت خدمات در جایگاه‌ها واقعی سازی حق العمل و تعیین آن در ابتدای سال است. هم اکنون با گذشت حدود سه ماه از سال جایگاه داران به نرخ سال ۱۴۰۱ حق العمل دریافت می کنند.

چاغروند گفت: طی سالیان گذشته متاسفانه رویه اشتباهی برای تعیین کارمزد جایگاه‌ها جریان داشته و مبنای تعیین آن محاسبه سود و زیان یا بررسی هزینه‌های جایگاه نبود، اما خوشبختانه در چند سال اخیر رویکرد بهتری اتخاذ شده است که البته کافی نیست و تکمیل این رویکرد با واقعی سازی حق العمل خواهد بود.

او ادامه داد: زمان تعیین حق العمل نیز بسیار مهم است و مالکان جایگاه‌ها انتظار دارند از ابتدای هر سال نرخ جدید حق العمل خود را مشخص شده بببینند و دریافت کنند چراکه هزینه‌ها بر اساس نرخ‌های جدید است. بحث‌ها و جلسات تخصصی زیادی برای این مورد داشتیم و امیدواریم که در سال جدید هم تعیین حق العمل سریعا اتفاق بیوفتد و هم عدد واقعی باشد.

چاغروند گفت: درخواست رفع تبعیض بین حق العمل بنزین و گازوئیل را نیز مطرح کرده ایم و مستندات کافی در اختیار مسئولان قرار داده ایم تا ضمن اینکه حق العمل واقعی برای بنزین تعیین میشود در کنار آن حق العمل گازوییل همانند بنزین عادلانه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار