مدیر آموزش و پرورش خوزستان گفت: هزار و ۵۰۰ پایگاه تابستانی به منظور استفاده بهینه دانش آموزان خوزستانی از اوقات فراغت امسال فعال می‌شوند.

حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانه دانش آموزان در آبادان گفت:هزار و ۵۰۰ پایگاه برای فعالیت‌های تابستانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموزان خوزستانی فعال خواهد بود. 

او با تاکید بر اینکه تعطیلات تابستانه هیچگاه عامل تعطیلی آموزش و پرورش نخواهد بود گفت: لازم است با برگزاری این فعالیت‌های تابستانی عقب افتادگی‌های موجود در زمینه آموزشی و تربیتی جبران شود.

او پیش بینی کرد با همکاری نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان، استانداری، سپاه این استان دست کم ۵۰۰ هزار دانش آموز در این فعالیت‌ها شرکت کنند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش خوزستان فعالیت تابستانه دانش آموزان این استان در ۲ بخش شهری و روستایی برگزار می‌شود و شامل دوره‌های آموزشی، دینی، اعتقادی، گردشی، تفریحی خواهد بود. 

 آقای حمیدی نژاد همچنین از برگزاری اردوی زیارتی مشهد به صورت مقطع به مقطع خبر داد و گفت: ۱۵۰ هزار نفر از دانش آموزان استان خوزستان نیز در اردوی راهیان پیشرفت شرکت خواهند کرد.

این مسئول گفت:قرار است با پیگیری استانداری زمین چمن و استخر‌های مربوط به مجموعه‌های مختلف در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد. 

او با اشاره به اینکه آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانه اهواز فردا برگزار می‌شود گفت: در تلاشیم تا تابستانی شاد با برنامه‌های آموزشی را برای دانش آموزان رقم بزنیم که مقدمه آغاز سال تحصیلی جدید همراه با رشد علمی و تربیتی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.