معاون فرماندار دشت آزادگان گفت: هفته ازدواج فرصت مغتنمی برای معرفی فرهنگ اصیل ازدواج اسلامی و آسان است.

سعید عوده زاده گفت: در هفته ازدواج باید به گونه‌ای اقدام کنیم برنامه‌هایی با محوریت خیرین و مشارکت آنان در تهیه جهیزیه صورت پذیرد.

معاون فرماندار دشت آزادگان می گوید: برنامه‌های ابلاغی و مد نظر در این هفته با راه اندازی پویش ازدواج جوانان و در جهت ترویج این فرهنگ، حل مشکلات خانواده‌ها، آگاه سازی خانواده‌ها، فرهنگ سازی در زمینه حذف تشریفات زائد و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین و بهره گیری از فضای مجازی در جهت تسهیل ازدواج جوانان برنامه ریزی شده است.

به گفته او در نظر داریم با همکاری دانشگاهها، امور بانوان، اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد و دیگر ادارات عضو این کارگروه در این هفته جلسات مشاوره پیش و حین ازدواج، تولید محتوای فرهنگی دیجیتال، نشست‌های تخصصی پیرامون ازدواج و راه‌های انتخاب برتر، نشست با سمن‌های فعال در این خصوص و کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان راه اندازی نمائیم .

او گفت: برنامه‌های هفته ازدواج به لحاظ کمی شامل همه جوانان و به لحاظ کیفی باید محتوایی، اثر بخشی و شوق آفرین باشد تا زمینه رشد و تعالی جوانان را نیز فراهم نماید چرا که الگوی این برنامه‌ها، از سیره و زندگی معصومین به ویژه ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه، آسان، بهنگام و پایدار در جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.