کمیته تخصصی بهداشت و درمان راهیان نور با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

کمیته تخصصی بهداشت و درمان راهیان نور با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های همکار اعم از قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، آجا، فراجا، جمعیت هلال احمر، وزارت نفت، وزارت اقتصاد و امور دارایی، سازمان تامین اجتماعی، معاونت‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین حضور مجازی روسای محترم مراکز اورژانس پیش بیمارستانی استان‌های مقصد کاروان‌های راهیان نور شامل، اهواز، آبادان، دزفول، ایلام، کرمانشاه، کردستان و ارومیه و همچنین نمایندگان هلال احمر استان‌ها برگزار شد.

در این نشست ابتدا گزارش اقدامات و عملکرد خدمات بهداشت، درمان و فوریت‌های پزشکی راهیان نور جنوب در اسفند سال گذشته و نوروز ۱۴۰۲ توسط کارشناسان و دست اندر کاران طرح، ارائه گردید. سپس با توجه به دستور برادر گرامی سرتیپ بسیجی کارگر، رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مبنی بر تقدیر از عوامل ستادی و اجرایی در سطوح ملی و استانی، مراسم تقدیر از همکارانی که در این حوزه خدمتی، تلاش نموده و جهت بهبود ارائه خدمات بهداشت، درمان و فوریت‌های پزشکی، اقدام می کنند، توسط ریاست سازمان و معاون فنی و عملیات سازمان و دبیر کمیته بهداشت و درمان راهیان نور، انجام شد.

در پایان برنامه‌ها و اقدامات تمامی دستگاه‌ها جهت ارائه خدمات بهداشت، درمان و فوریت‌های پزشکی در ایام حرکت کاروان‌ها به مناطق غرب و شمال غرب کشور شامل استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و آذربایجان غربی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. شروع حرکت کاروان‌ها از اول تیر خواهد بود و پایان آن ۲۷ مرداد پیش بینی می شود.

برچسب ها: اورژانس ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.