شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از افزایش قیمت خودروی دنا پلاس گلایه کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

بسیاری از متقاضیان برای تهیه خودرو اقدام به ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو کردند. متقاضیان خودروی دنا پلاس با افزایش قیمت این خودرو مواجه شدند این موضوع آن‌ها را گلایه‌مند کرد و با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

بخش‌هایی از پیام‌های شهروند خبرنگار‌های ما را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها

با سلام، مطابق مصوبات شورای رقابت و اطلاعیه‌ی منتشره‌ی ایران خودرو در تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲، قیمت کارخانه‌ی خودروی دنا پلاس با کد کلاس پایه ۷۰۳۱۷ به مبلغ ۲,۶۵۹,۳۶۳,۶۳۹ ریال اعلام شد کد کلاس ۷۰۳۱۷ خودروی دنا پلاس شامل دو آپشن رینگ ۱۵ اینجی آلومینیومی و ترمز عقب دیسکی است ایران خودرو برای اولویت‌های سامانه‌ی یکپارچه، خودروی دنا پلاس با کد کلاس ۷۰۳۲۳ را به عنوان نسخه‌ی تحویلی در نظر گرفته و قرارداد‌ها را بر پایه‌ی این نسخه تنظیم کرده است خودروی دنا پلاس با کد کلاس ۷۰۳۲۳ فاقد رینگ آلومینیومی و ترمز عقب دیسکی است (رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای)، این به این معنی است که این آپشن‌ها از خودرو حذف شده اند در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ شورای رقابت طی مصوبه‌ی ۵۷۴ تغییراتی را در قیمت خودرو‌ها تصویب کرد که بر مبنای آن، کد کلاس ۷۰۳۲۳ دنا پلاس شامل کاهش قیمت ۴۳۸,۶۱۳,۹۴۳ ریالی (بابت حذف آپشن‌های فول الذکر) میشود در تاریخ ۲۲ خرداد ماه، ایرانخودرو ابتدا لیست قیمتی عجیب را در سایت کدال بارگزاری کرد که به گمان بسیاری از مشتریان یک غلط تایپی بود، اما درست در همان روز اقدام به صدور دعوتنامه برای مشتریان با اولویت تابستان کرد و در اقدامی عجیب نه تنها قیمت را مطابق مصوبه‌ی شورا کاهش نداد، بلکه حدود ۶۶ میلیون نیز به این نسخه‌ی خودرو اضافه کرد! این اقدام ایران خودرو علاوه بر اینکه مخالف مصوبات شورا و همچنین تضییع حقوق مصرف کنندگان است، در بهترین حالت میتواند کم فروشی باشد! از لحظه‌ی اعلام این لیست، علاوه بر خود ایرانخودرو، با نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط زیادی تماس داشته ایم، اما همه‌ی آن‌ها در دلیل بروز این ناعدالتی متحیر مانده اند  و ایرانخودرو نیز هیچ پاسخی مبنی بر این اجحاف مشخص نمی‌دهد. از جنابعالی تقاضای پیگیری این مساله را داریم.

لیست قیمت خودرو


سلام وقتتون بخیر  طبق مصوبه شماره ۵۷۴ شورای رقابت در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ خودروی دناپلاس با کد ۷۰۳۲۳ بخاطر کم کردن آپشنهایی، چون رینگ آلومینیومی و حذف ترمز دیسکی چرخ‌های عقب باید شامل کاهش ۴۳۸۶۱۳۹۴۳ ریالی (چهل و سه میلیون و هشتصد تومانی) میشد که شرکت ایران خودرو نه تنها کاهش قیمت نداد بلکه در اقدامی کاملا اشکار اقدام به افزایش قیمت پایه  ۶۶ میلیونی به خودروی دنا پلاس با کد۷۰۳۲۳ کرد و در سایت کدال که مرجع رسمی سازمان بورس می‌باشد ابلاغ کرد و کاملا اشکار قیمت خودروی دناپلاس دستی رو بالغ بر ۱۱۰میلیون بیشتر نسبت به مصوبه ۵۷۴شورای رقابت تایید کرد. از  شما خواستار پیگیری را داریم.


سلام و عرض ادب، لطفا یک گزارش یا خبر در مورد قیمت‌های جدید ایران خودرو کار کنید. ما با هزار قرض دنا پلاس ثبت نام کردیم. با افزایش قیمت امسال قیمت کارخونه را ۲۸۰ اعلام کردند که با سایر هزینه‌ها حدود ۳۲۰ تومن می‌شد. الان اعلام کردند ۴۱۰ تومان.


سلام وقتتون بخیر، دنا پلاس دستی ساده به علت نداشتن  استاندارد‌های جدیدی که خودشون اعلام کردند  و حتی عدم استاندارد‌های اولیه ۴۳ تومن کاهش خورد،   ولی الان ۴۳ تومان گران شده به چه علت؟ کدام تغییر؟ اضافه شدن سانروف؟ رینگ؟ چرخ‌های عقب دیسکی؟ سنسور نور و باران؟ لطفا پیگیر کار ما باشید.


سلام قیمت دنا پلاس کد ۷۰۳۲۳ قیمت کارخانه‌ای خیلی کشیدن بالا در عرض ۲ ماه به چه علتی این قیمت گذاری انجام شده است؟ تمام ماشین‌ها ۱۰ تومان و یا ۱۵ تومان بالاتر رفته است، ولی این حدود ۶۶ میلیون افزایش داشته است؛ و خواهش می‌کنم پیگیر باشید.


سلام خسته نباشید، شورای رقابت تو مصوبه آخرش درمورد قیمت جدید خودرو‌های ایرانخودرو  ۲۸ خودرو قیمتاشون تغییر کرد بیشتر افزایشی بودن و ۳ تا خودرو هم کاهش داشتیم. بین این ۳ خودرو دنا پلاس دستی ۴۳ میلیون کاهش قیمت خورده بود در صورتی که امروز ایرانخودرو برای برندگان تحویلی تابستان دعوتنامه فرستاده و لینک پرداخت داده وقتی وارد قسمت پرداختش میشی باید ۲۴۰ میلیون دیگه پرداخت بشه درصورتی که یکماه قبل هم ۱۳۳ میلیون تومان گرفته بود که جمعا میشه ۳۷۴ تومان درصورتی که قیمت این خودرو (دناپلاس دستی رینگ فولادی ترمز کاسه‌ای کد ۷۰۳۲۳) قبل از مصوبه شورای رقابت ۳۲۴ تومن بود بعد از مصوبه باید طبق اعلام شورا ۴۳ تومن ارزانتر می‌شد که می‌رسید به ۲۸۰ تومان. ولی الان ایرانخودرو با دعوتنامه‌ای که فرستاده نه تنها کاهشی نبوده قیمت رو هم ۵۰ میلیون گرانتر کرده لطف کنید تو خبراتون این موضوع  را پیگیری کنید. تشکر از لطف شما.


سلام واقعا نمی‌خواهید در مورد مصوبه افزایش قیمت خودرو گزارشی تهیه کنید بسیاری از متقاضیان به سختی تکمیل وجه کردند، اما الان خودروی دنا پلاس ۶۰ میلیون گران‌تر شده است.


اتفاقی عجیب در لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو؛ لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو برای اجرا از اول تیرماه ۱۴۰۲ از سوی این شرکت منتشر شد. نکته قابل توجه در فهرست جدید افزایش ۶۶ میلیون تومانی قیمت دنا پلاس است. این در حالیست که طبق لیست منتشر شده در روز شنبه، قرار بود این خودرو با کاهش ۴۳ میلیون تومانی همراه شود و علت این اختلاف همچنان نامعلوم است.


قیمت خودروی دنا پلاس به عبارتی ۲۲۸ میلیون فروردین ماه، ۳۲۴ میلیون اردیبهشت ماه،   ۴۱۰ میلیون خرداد ماه.   واقعا  بر چه مبنایی دنا پلاس معمولی هم  که هیچ آپشنی ندارد نه سانروف نه رینگ نه ترمز دیسکی نه توربو شارژ، اما قیمتش افزایش پیدا کرده است.


 در صدور دعوتنامه دنا پلاس امروز طی مصوبه شورای رقابت در تاریخ  ۱۶ خرداد تغییراتی در قیمت خودرو‌ها تصویب شد که بر مبنای آن دنا پلاس دستی ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار شامل کاهش  می‌شود.  امروز ۲۲ خرداد در اقدامی عجیب ایرانخودرو صدور به دعوت نامه برای مشتریان دنا پلاس دستی موعد شهریور  و در اقدامی عجیب نه تنها قیمت را مطابق مصوبه شورا کاهش نداد، بلکه ۶۶ میلیون نیز قیمت دعوت نامه این خودرو اضافه کرد!  تقاضای پیگیری این مسئله از سازمان‌بررسی و ایرانخودرو را هر چه سریعتر خواستاریم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
والا ماشین ایران خودرو کیفیت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۸:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
سلام یه سوال داشتم دنا پلاس اتوماتیک زمستان ۱۴۰۲ پرداخت اولش را اعلام نکردن؟
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۸:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
سلام یه سوال داشتم دنا پلاس اتوماتیک زمستان ۱۴۰۲ پرداخت اولش را اعلام نکردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ایران داغون
۱۰:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
ماشین دنا آشغاله ایران خودرو ماشین آشغال میزنه بعد گرون هم میده
ایران هیچ چیزش درست نیست
ایران خودرو با سایپا آشغال ترین شرکت در جهان هستن
Iran (Islamic Republic of)
ایران داغون
۱۰:۴۴ ۱۴ تير ۱۴۰۲
ماشین دنا آشغاله ایران خودرو ماشین آشغال میزنه بعد گرون هم میده
ایران هیچ چیزش درست نیست
ایران خودرو با سایپا آشغال ترین شرکت در جهان هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام چی شد ایران خودرو قیمت جدید برای دنا پلاس اعلام نکر د خواهشا مارو از بلا تکلیفی در بیارید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
سلام.لطفا در خصوص کاهش قیمت دنا پلاس پیگیری کنید،به هیج وجه کوتاه نیاین،مطمعن باشین بالاخره نتیجه می گیریم، واقا حدود ۲۰۰ میلیون در دو ماه افزایش قیمت ظلمه
Iran (Islamic Republic of)
ارکان
۱۲:۵۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
پیگیری قیمت دنا پلاس دستی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۲۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
قیمت خودروی دنا پلاس به عبارتی ۲۲۸ میلیون فروردین ماه، ۳۲۴ میلیون اردیبهشت ماه، ۴۱۰ میلیون خرداد ماه. واقعا بر چه مبنایی دنا پلاس معمولی هم که هیچ آپشنی ندارد نه سانروف نه رینگ نه ترمز دیسکی نه توربو شارژ، اما قیمتش افزایش پیدا کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد ذ
۱۳:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
لطفا یکی از اون آقای مسولی که اومد گفت همه چی بر اساس قیمت شورای رقابت انجام شده بپرسه،
شما که میگی این کد محصول پایه کد دنا پلاس توربو هست و شما از قیمت اون محصول 43 تومن کم کردی!! در صورتی که این محصول کد جدا داره و توی نامه شورای رقابت کد محصول دقیق قید شده!!
آیا شما دنا پلاس قالپاق و کم آپشن و به عبارتی دنا پلاس پایه رو با موتور توربو شارژ قراره تولید کنی که با قیمت اون حساب کردی؟!!!!
اگه با موتور توربو میدین ما حرفی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خبری از پیگیری و شورای رقابت بابت این افزایش قیمت نشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام.با هزار بدبختی و فروش طلا و وسایل خونه پول ثبت نام دنا پلاس رو باافزایش قیمت قبلی جور کردیم.حالا یه دفعه بی منطق و بدون هیچ مصوبه ای ۶۶ میلیون گذاشتن روش.بابا ما کارمند و کارگر برای هر۱ مبلیون داریم از گلوی زن و بچه میزنیم چرا انقدر ظلم آخه. مگه دوره رابین هوده که انقدر راحت ظلم میکنن.تر خدا پیگیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
خاک تو سر همه ی ما که مجبوریم خودرو خارجی با اونهمه امکانات رو ول کنیم بریم دنبال یه خودرو با هزار قیمت عجیب بگردیم که شاید بتونیم بخریم یا نتونیم بخریم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام وخسته نباشید خدمت عوامل باشگاه خبرنگاران جوان مثل همیشه صدا سیمای از خبرهای داغ عقب مونده لطفا کمکش کنید از موضوع دنا پلاس را پیگیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
اقا خواهشا پیگیری کنید حرف ما به جایی نمیرسه ایرانخودرواشکاراداره درحق خریداران این بازارانحصاری ظلم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
هم میهن
۰۹:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام . با عرض پوزش هم ایران خودرو و همچنین هر کسی که میگه نمیخوای انصراف بده خیلی غلط میکنه همچین حرفی میزنه . این یه تخلف آشکار و کلاهبرداری هست که اگه شورای رقابت بهش رسیدگی نکند اون ها هم دارن همدستی میکنند . اگه جلوی این کار گرفته نشه سایر خودرو سازها هم این کارو انجام میدهند . به هر جایی که میتونید شکایت کنید و پیگیر باشید .
Iran (Islamic Republic of)
جوان ایرانی
۰۸:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
چرا برای کم شدن این همه آپشن ۴۰ میلیون کم شده ولی برای یک دی لایت ۲۰ میلیون اضافه کردن قیمت دنا پلاس قالپاق بدون هیچ اپشنی همون سمند ساده س
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
ظلم ایران خودرو در اعلام قیمت دنا توربو به جای دنا پلاس و افزایش 110 میلیونی قیمت خودرو بدون هیچ اپشنی
خواهشن پیگیری بشه
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
یا خداااااا،یکی به داد ما برسه ،،،،چرا این همه قیمت دنا پلاس رو تغیییییییییر دادن،،،شورای رقابت به دادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
یا خداااااا،یکی به داد ما برسه ،،،،چرا این همه قیمت دنا پلاس رو تغیییییییییر دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناامید از زندگی
۲۳:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
لطفا اینجوری با روح و روان ادم بازی نکنید.خودتون رو دارید گول میزنید ,سال مهار تورم,همه باید کمک کنیم از گرونی جلوگیری کنیم,بعد چپ و راست قیمت دنا پلاس میبرید بالا بعدم میاین اینجوری مردم رو قانع کنید که کد دنا پلاس یه کد دیگه هست.خودتون رو گول نزنید برادران ایران خودرو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سر مردم کلاه نزارید.قیمت رو برگردانید.
Iran (Islamic Republic of)
ادریس
۲۳:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
اخه بی دینا چه خبره با هزار امید بعد از سالی تونستیم یه ماشین ثبت نام کنیم با هزار بدبختی اخه چرا با روحیه و روان زندگی یک خانواده بازی میکنید چه خبره یهو این همه میبرید بالا اخه مگر چه اپشنی اضافه کردید کجای دنا طلا به کار بردید
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۲۳:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام ...خواهشن درباره افزایش ناعادلانه قیمت کارخانه ای خودروی دنا پلاس ساده با پیگیری از مراجع ذی الصلاح باعث جلوگیری از افزایش قیمت دنا پلاس شوید...مطالبه همه متقاضیان از ورورد شورای محترم رقابت به این موضوع را داریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
لعنت به ایران خودرو
چطور اخه افزایش دنا پلاس تو یه ماه از ۲۲۵ به ۳۲۴ بعدش ۴۱۰
جای اولی هنوز درد میکنه
چه خبره مسخرشو در اوردین ریدم به ایران خودرو
پس این وزارت صمت و شورای رقابت نقش بوووق رو دارن؟
نمیتونین این لگن سازی رو تخته کنین
اسمشو بذاریم شورای رفاقت
ایران خودرو دزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
https://www.farsnews.ir/my/c/202996
لینک پیگیری از این افزایش ناعادلانه و محاسبه قیمت غیر منطقی
لطفا انتشار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
اعتراض نسبت به گرانی دنا پلاس دارم کجا باید اعتراض کنیم لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
لطفا به مدیران ایران خودرو بگوئید
چرا در مقابل مردم کشور خودتان این همه نیرنگ و فریبکاری می کنید
ما مردم ، ایرانی نیستیم یا شما ایرانی نیستید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
اینا چی میگن با قیمت دنا توربو حساب کردن گفتن مبنا اینه ۴۱۰ میلیون کد دنا پلاس معمولی نیست که فکر میکنید ۲۹۰ ملیونه
ولی توربو ،ترمز دیسکی،سانروف ورینگ را برداشتیم و۴۳ کم کردیم
اینکه شد همون کد معمولی ۵۰ درصد دوباره گرون کردن وروی قیمت گرون شده ۴۳ کم گردن
۵۰ تومن میدم اپشن ها را بزارید اگه راست میگویید طبق حرفتون این اپشن ها مال این کد هست وباید باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
اینا چی میگن با قیمت دنا توربو حساب کردن گفتن مبنا اینه ۴۱۰ میلیون کد دنا پلاس معمولی نیست که فکر میکنید ۲۹۰ ملیونه
ولی توربو ،ترمز دیسکی،سانروف ورینگ را برداشتیم و۴۳ کم کردیم
اینکه شد همون کد معمولی ۵۰ درصد دوباره گرون کردن وروی قیمت گرون شده ۴۳ کم گردن
۵۰ تومن میدم اپشن ها را بزارید اگه راست میگویید طبق حرفتون این اپشن ها مال این کد هست وباید باشه
Iran (Islamic Republic of)
خریدار بدبخت
۱۹:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
باید اصلاح شود قیمت دنا پلاس معمولی باید کاهشی باشه نه افزایشی کلی مردم ناراضی هستن و عصبانی این یه کلاهبرداریه شورای رقابت اگه دستت تو دزدی با ایرانخودرو یکی نیست باید اصلاح کنی فردا ساعت ۱۰ جلو شورا رقابت مردم کوتاه نیاین تورو قرآن کوتاه نیاین یبارم شده پشت هم تا آخرش بریم باید اصلاح کنن
Iran (Islamic Republic of)
خریدار بدبخت
۱۹:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
ما خواهان اصلاح قیمت دنا پلاس هستیم بااااید کاهش پیدا می‌کرد ن افزایش حق خریدار نباید ضایع شود آقای مسول باید پیگری کنید حتی ب مجلس ورود کنه باید اصلاح بشه خاهشن پیگیر باشید مردم نزارید یه مشت دزد حقمونو بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
همگی فردا ساعت ۱۰ ساختمان شورای رقابت حاضر بشیم واقعا اونی که میتونه کوتاهی نکنه باید حقمون بگیریم. قرار ما ساعت ۱۰ ساختمان شورای رقابت لطفا همگژ اطلاع رسانی کنید انشاالله مجبور میشن قیمت اصلاح کنن اگر ماهمت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۸:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
واقعا هیچ کس نمیتونه جلوی این دزدی آشکار ایران خودرو رو بگیره
با یه روش خیلی ساده و بچه گونه شورای رقابت رو دور زدن و سر مردم بیچاره رو دارن کلاه میزان
حداقل خبرنگاران پیگیر این موضوع بشن واقعا تاسف آوره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام ،خواهشا یکی توضیح بده ،اگه تعدادی آپشن از یه ماشین برداشته بشه قیمتش باید کم بشه یا زیاد بشه،،لعنت به ایرانخودرو برا این معمایی که در مورد دنا پلاس درست کرده
Iran (Islamic Republic of)
گرانفروشی محض
۱۶:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
یا قیمت توربو نبودن موتور و کیسه هوای جانبی و سانروف و شش دنده نبودن رو هم از همون پایه مدنظرتون کم کنید
یا باید دناتوربو با رینگ فولادی و اکسل کاسه ای تحویل بده

نمیشه که مدل پایه را دناپلاس توربو شش دنده ( با رینگ و ترمز دیسکی و سانروف و موتور توربو و گیربکس شش دنده ) مشخص کنند ولی همه این امکانات در ازای ۴۳ میلیون کاهش برداشته بشه

یعنی ایرانخودرو هزینه موتور توربو و رینگ آلومینیومی و ترمز دیسکی و کیسه هوای جانبی و سانروف و گیربکس شش دنده رو فقط ۴۳ میلیون میدونه؟
طرح تبدیل به توربو یا ۲۰۷ اتومات بگذارید اگر بنظرتون قیمتتون درسته تا ببینید هیچکس .... نیست
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۱۶:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
با سلام
در عرض دوماه قیمت دنا پلاس از 260 شد410 تازه تمام آپشنهاشم کم کردن خدایا به کی شکایت کنیم خودت جوابشون رو بده این چه شورای رقابتیه که تو دو ماه قیمت یه خودرو رو دو برابر میکنه همه آپشنهاشم بر میداره. ایران خودرو شورای رقابت رو دور زده آخه یه آدم با سواد تو شورای رقابت نیست
Iran (Islamic Republic of)
خریدار بدبخت
۱۶:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
آخه چراااااا مگه مردم سر گنج نشستن ۳۰سال ماشین نداشتم بعد عمری ۳۰۰تومن با قرض و بدبختی جور کردم ک یه ماشین دار بشیم آخه چرا چرا شورا رقابت کاری نمیکنه .چرا باید دنا پلاس معمولی ک باید ۴۳ تومن کم بشه ۷۰تومن اضافه بشه آخه چراااااااا چرا کسی صدای مارو نمیشنوه همگی فردا ساعت۱۰صبح جلو شورا رقابت خاهشن پیگیری کنید شورای رقابت اگه دستت تو این دزدی با خودرو ساز نیس یکاری بکن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام لطفاً پیگیری کنید ما تا ۶تیر مهلت داریم برای واریز تا قبل مهلت تعیین تکلیف بشه این گرونی دنا پلاس مردم رو بیچاره کردن چه خبره هر ماه گرون میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام لطفاً پیگیری کنید ما تا ۶تیر مهلت داریم برای واریز تا قبل مهلت تعیین تکلیف بشه این گرونی دنا پلاس مردم رو بیچاره کردن چه خبره هر ماه گرون میکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
از باشگاه خبرنگاران به عنوان حامی مردم در رسانه ملی عاجزانه انتظار داریم این مسئله را تا رسیدن به جواب نهایی از مسئولان مربوطه مطالبه نمائید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
از باشگاه خبرنگاران به عنوان حامی مردم در رسانه ملی عاجزانه انتظار داریم این مسئله را تا رسیدن به جواب نهایی از مسئولان مربوطه مطالبه نمائید
Iran (Islamic Republic of)
مهگل
۱۴:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
باسلام.دوستان اصل موضوعو فراموش نکنین.کاهش قیمت نمیخوایم.دلیل افزایش قیمت از ۳۲۴به۴۱۰ رو میخایم.با سند و مدرک بگن چی اضافه کردن به پلشین تا ما قانع بشیم
Iran (Islamic Republic of)
مهگل
۱۴:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
باسلام.دوستان اصل موضوعو فراموش نکنین.کاهش قیمت نمیخوایم.دلیل افزایش قیمت از ۳۲۴به۴۱۰ رو میخایم.با سند و مدرک بگن چی اضافه کردن به پلشین تا ما قانع بشیم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
خواهشاً از شورای رقابت پیگیری کنید
واقعا هر جور میخام حساب کنم که این افزایش قیمت، عقلانی بشه نمیشه
ایران خودرو داره از این شرایط سو استفاده میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام ایران خودرو میگه بر اساس نظر شورای رقابت ۴۳ میلیون از پایه که توبو دستی هست کم کردیم ولی از اون طرف دنا جوانان که حدود ۴۷ از پایه قرار سد بیشتر باشه با این روش باید قیمتش حدود ۵۲۰ بشه که اینجا فرمولشون متفاوت میشه مصداق یک بام و دو هوا
Iran (Islamic Republic of)
بهنام رضایی
۱۰:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
اقایون اگر حرف شورا خریدار نداره لطفا شورای رقابت رو منحل کنید واقعا همه چیز ایران خودرو مسخره هست از کادر مدیریتی تا خودروهای تولیدیشون و قیمتهاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
شرکت ایران خودرو پاسخ داد: «محصول پایه برای محاسبه قیمت این خودرو با کد کلاس ۷۰۳۲۳، خودروی دنا پلاس دستی توربو با کد کلاس ۷۰۴۰۸ است که بر اساس ابلاغیه شورای رقابت باید مبلغ ۴۳۸,۶۱۳,۹۴۳ ریال از قیمت خودروی پایه کسر شود و پس از اضافه شدن متعلقات قانونی شامل بیمه، مالیات و عوارض متعلقه، قیمت نهایی مصرف کننده محصول دنا پلاس جدید رقم ۴,۱۰۰,۰۱۲.۴۸۴ ریال خواهد شد».

اما نکته قابل توجه این است با مراجعه به تارنمای شرکت ایران خودرو و مشاهده محصول دنا پلاس، با دسته بندی زیر مواجه میشویم:
1 دنا پلاس
2 دنا پلاس توربو شارژ
3 دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک
4 دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک جوانان

پس با کنار گذاشتن دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک جوانان به طور کلی با یک دسته بندی 3گانه ساده مواجه هستیم:
الف دنا پلاس با کد پایه 703 که شامل کد کلاس های 70301 تا 70323 می باشد.
ب دنا پلاس توربو شارژ با کد پایه 704 که شامل کد کلاس های 70401 تا 70410 می باشد.
ج دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با کد پایه 707 که شامل کد کلاس های 70702 و 70710 می باشد.

حال به مصوبه 574 شورای رقابت به تاریخ 16خرداد1402 نگاهی می اندازیم: در این مصوبه 3 مدل خودروی دنا پلاس برای اصلاح قیمت عنوان شده است که به قرار زیر هستند:
1 دنا پلاس رینگ فولادی و اکسل کاسه ای کاهش تقریبا 48میلیون تومان
2 دنا پلاس توربو شارژ 6سرعته افزایش تقریبا 18میلیون تومان
3 دنا پلاس توربو شارژ جوانان افزایش تقریبا 46میلیون تومان

سپس به مصوبه پیشین شواری رقابت به تاریخ 12 فروردین مراجعه می کنیم تا قیمت های پایه برای این افزایشکاهش ها روشن شوند:
1 دنا پلاس تقریبا 281میلیون تومان
2 دنا پلاس توربو شارژ تقریبا 391 میلیون تومان
3 دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک تقریبا 457 میلیون تومان

شرکت ایران خودرو اظهار می دارد که محصول پایه برای کاهش و افزایش قیمت در دو مورد اول یعنی دنا پلاس (معمولی) و دنا پلاس توربو شارژ خودروی دنا پلاس توربو شارژ می باشد که در 12 فروردین به قیمت 391میلیون تومان اعلام شده بود. ولی محصول پایه برای مورد سوم را که با نام جوانان ارائه شده است، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک به قیمت 457 میلیون تومان قرار میدهد و به قیمت آن، 46 میلیون تومان می افزاید.

نکته لازم به ذکر این است که در محصول پایه با کد 703 ، در مدل پیشینِ اعلامیِ شورای رقابت که 70317 بوده است امکاناتی نظیر رینگ آلومینومی، ترمز عقب دیسکی، کیسه هوای چهار نفره و … وجود داشته است که گویا شورای محترم رقابت با توجه به اینکه در مدل تحویلی کنونی با کد 70323 اثری از این امکانات نیست و رینگ آلومینومی به رینگ فولادی، ترمز عقب دیسکی به اکسل کاسه ای، چهار کیسه هوا به دو کیسه هوا و … تغییر و تقلیل یافته است؛ تصمیم به کاهش قیمت حدودا 44میلیون تومانی گرفته است.

ادعای شرکت ایران خودرو این است که محصول پایه را بایست، دنا پلاس توربو شارژ قرار داد نه دنا پلاس معمولی. اما با لحاظ دسته بندی سه گانه شورای محترم رقابت در مصوبات 12فروردین و 16خرداد، روشن میشود که محصول پایه، بایست دنا پلاس معمولی باشد که نه توربو شارژ است و نه دنده اتوماتیک. اگر چنین است که شرکت ایران خودرو اعلام میکند، چرا محصول پایه در افزایش 46میلیونی را خود دنا پلاس توربو شارژ دنده اتوماتیک که 457میلیون تومان بود قرا میدهد و نه دنا پلاس توربو شارژ دنده دستی که 391میلیون تومان بوده است ولی برای دنا پلاس معمولی که نه توربو شارژ است و نه دنده اتوماتیک، محصول پایه را دنا پلاس توربو شارژ قرار میدهد.

البته لازم به ذکر است که: برخی خریدارانِ اظهار می دارند که مشکلی با این افزایش قیمت ندارند ولی به شرط اینکه خودروی تحویلی دنا پلاس توربو شارژ باشد و نه دنا پلاس معمولی و صرفا هزینه فولادی شدن رینگ آلومینومی، اکسل کاسه ای شدن ترمز دیسکی عقب و… کسر شود. یعنی آپشن توربو شارژ بودن موتور را اگر قرار است خودروی تحویلی با موتور معمولی باشد، کسر کنند.

جالب تر این است که در نسخه انگلیسی تارنمای ایران خودرو نیز با یک تقسیم بندی دو گانه روبرو هستیم یعنی تقسیم دنا پلاس به « DENA و DENA ATTC » که به این معنا می باشد که محصول پایه برای دنا پلاس معمولی، نمیتواند دنا پلاس توربو شارژ باشد، بلکه می بایست محصول پایه در دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک نیز خود دنا پلاس توربو شارژ باشد.

گویا شرکت ایران خودرو روش را چنین قرار میدهد که: پر آپشن ترین محصول، محصول پایه باشد و کم شدن آپشن ها (رینگ فولادی، ترمز اکسل کاسه ای، صرفا دو کیسه هوا) از آن، به عنوان قیمت محصول تحویلی ملاحظه شود. این، به خودیِ خود منطقی است ولی چرا هزینه آپشن های دیگر مدل پایه 704 کسر نشده است؟! آپشن هایی مانند:
الف توربو شارژ نبودن موتور (که در دنا پلاس تحویلی70323، موتور EF7 معمولی است)
ب 6دنده نبودن
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۷:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
شورای رقابت اول امسال اعلام کرد میانگین افزایش قیمت خودروها ۳۰ درصد بوده چجوری دناپلاسو از ۲۲۸ کردن ۴۱۰؟ ۹۰ درصد افزایشه؟ مگه موتورش توربوست؟ ما نمی‌خواهیم توربو همون لو آپشن میخوایم، حداقل ماشینمونا عوض کنین یه پژوپارسی چیزی جاش بهمون بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
https://www.farsnews.ir/my/c/202996
برید به این آدرس اینترنتی و همگی رای بدین و به اشتراک بذارین شاید صدامون به جایی رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام. بخدا بعد ۴ سال با بدبختی با مکافات با قرض با وام یه دنا ثبت نام کردم.الان با بدبختی پولم شد ۳۰۰ یهویی یه شبه شد ۴۰۰. آخه یکی نیس بگه مردم از کجا بیارن. با حقوق ۸ میلیونی با اجاره با بدبختی مردم از کجا بیارن. چرا کسی جوابگو نیس.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۵:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام. شورای رقابت به عنوان یک نهاد بالا دستی خیلی سهل انگاری کرده که قیمت ها رو نسبی اعلام کرده که شرکت بتونه سو استفاده کنه. شورای رقابت میگه کالا با کلاس الف مبلغی اینه. شرکت خوشش نمیاد . تولید کالا با کلاس الف رو متوقف می‌کنه میگه کلاس به رو تولید کردم. قیمتشم خودم تعیین میکنم چون قیمت کلاس الف تعیین شده نه کلاس ب!!!
متاسفانه در مورد تمام کالا ها هم اتفاق می افته
Iran (Islamic Republic of)
صمد وفالی
۰۱:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
وقتی نه وجدانی نه انصافی و انسانیتی موجود نیست و خودرو فروشان شده مافیا و قاچاقچی و نماینده ها شده حامی قاچاقچی مانند این هست هم چوپان گرگ هست و قاضی هم گرگ شده بکجا شکایت کنیم؟!؟ همه شده دزد گردنه و کسی بفکر این ملت مظلوم واقع شده از بسیاری جهات نیست هی داد بزن فریاد رسی نیست که نیست خداوند همه مافیاهای خودرو و همه اجناس و همه کالا و همه چیزی که باعث رنجش و ظلم و ستمی به مردم می شود را ریشه کند و محو کند آه مظلومان گریبان گیرشان شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
تورا به علی پیگیر باشین داره حق ما ضایع میشه شما باز بهتر از ما سر درمیرید وراه وچاه را بهتر میدونید
Iran (Islamic Republic of)
ساده
۲۳:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
خبرنگار جوان عزیز شما هم در پویش درخواست اصلاح قیمت در فارس من کمک کنین شاید فرجی شود
United States of America
علی محمودی جوباری
۲۲:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام لطفا نسبت به افزایش عیر قانونی دنا پلاس ۶ دندنه دستی بدون رینگ و چرخ عقب کاسه ای که باید با قیمت کمتر از ۳۰۰ میلیون به متقاضیان طرح یکپارچه واگذار شود ۴۱۰ میلیون قیمت گدارز شده .
مگر شورای رقابت مرجع قیمت گذاری نیست . پس چرد ایران خودرو داره دزدی میکنه اگر دزدی نیست پس چیه .
لطفا پیگیری کنید . تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
, دنا پلاس رو در قرعه کشی قرار دادند در مقابل توربو شارژ و اتومات
2 . کد 703 را اعلام کردند
3, قیمت 281 میلیون اعلام کردند برای کد 70317
4. نتیجه این میشه این کد 70317 با همین قیمت به کسانی که دنا پلاس به اسمشون درآمده تعلق میگیره.
5. اگه این کد 70317 تولید نمیشه تعیین قیمت و اعلام برای مردم چه معنا داره
6. در سایت ایران خودرو آپشنهای کد 70323؛ کمتر از کد 70317 ذکر شده بود.
نتیجه این میشه که اگر قیمت کد 70317 ؛ 281 میلیون باشه باید قیمت کد 70323؛ کمتر بشه نه بیشتر.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام هرکاری دلشان بخواهد انجام میدهند و هیچ کس هم جلودارشان نیست در نهایت هم به ضرر مصرف کننده و مشتری خواهد شد هنوز یک ماه پیش افزایش قیمت دادند هرماه افزایش قیمت ؟ خواهشاً رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
ملت چی فرض کردن خداوکیلی این لگن هر روز از اپشن هایی که داره کم میکنن گرون ترم میشه صاحب نداره این مملکت؟
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۸:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
دنا پلاس و چند ماشین دیگه تو بازار آزاد که هر روز داره ارزانتر میشه!
Iran (Islamic Republic of)
معتمد
۱۷:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
خواهشا رسیدگی کنید بخدا پول نداریم بقیشو واریز کنیم
Iran (Islamic Republic of)
معتمد
۱۷:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
خواهشا رسیدگی کنید بخدا پول نداریم بقیشو واریز کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۵:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام طبق دستور خود شورا رقابت قیمت کاهش داشته ولی الان ۶۵تومن بالا بردن با هزار تا قرض و بدبختی ۳۰۰ تومن جور کردیم خاهشن صدامون ب یه مسول برسونید آقای ریس جمهور وزارت صمت خاهشن کمک کنین ما دستمون ب هیجا بند نیست ب دادمون برسید چون این طوری حذف میشیم چون نداریم پولشو بخدا جون بچه هاتون یکاری بکنین
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا کدخدایی
۱۴:۴۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
اون هایی که تهران هستید تورو خدا حضوری برید شورای رقابت بپرسید آیا واقعا همین قیمت درست یا باید اصلاح بشه اگر درست که خرید کنسل کنیم چون پولش رو نداریم اگر هم باید اصلاح بشه که سریعتر اصلاح کن شورای رقابت و رسانه ای کنن خبر رو تا زود مطلع بشیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا صانعی
۱۴:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
تو رو خدا پیگیری کنید
ما واسه همین مبلغ هم باید چند تا وام و پول دستی جور می کردیم حالا دعوتنامه صادر کردن ۶۰ میلیون گذاشتن رو قیمت ۱۰ روز هم مهلت بیشتر ندادن که مهلت اعتراض هم نداشته باشیم
آخه بی دین ها ما از کجا بیاریم
لطفا تا قبل از اینکه زمان واریز وجه برسه پیگیری کنید انشاالله به نتیجه برسه
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۳:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
حتما با ۱۲۴ تماس بگیرید و شکایت ثبت کنید
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۳:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
یه سوال از روابط عمومی ایرانخودرو دارم، امکانات تارا و ۲۰۷ بیشتره یا دناپلاس بی آپشن؟ مگه میشه این دناپلاس مزخرف قیمتش از تارا و ۲۰۷ بیشتر بشه؟ این سبک دزدی برای دزدان دریایی سودان هم قفله.
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۳:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
باعرض سلام
درحق این ملت ظلم نکنید حق این ملت خوردن نداره
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۱۳:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
با سلام ایران خودرو در روز روشن داره حق ما را ضایع کرده شما بگید باید چکار کنیم کجا بریم کی باید پیگیر بشه کسی که حق او ضایع شده چکار کنه با ایران خودرو تماس گرفتم گفت اگه نداری انصراف بده
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۱۳:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
با سلام ایران خودرو در روز روشن داره حق ما را ضایع کرده شما بگید باید چکار کنیم کجا بریم کی باید پیگیر بشه کسی که حق او ضایع شده چکار کنه با ایران خودرو تماس گرفتم گفت اگه نداری انصراف بده
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۱۳:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
با سلام ایران خودرو در روز روشن داره حق ما را ضایع کرده شما بگید باید چکار کنیم کجا بریم کی باید پیگیر بشه کسی که حق او ضایع شده چکار کنه با ایران خودرو تماس گرفتم گفت اگه نداری انصراف بده
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۲:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
قیمت دنا پلاس باید کمتر از ۲۰۷ بشه همه جا شکایت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۲:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
قیمت دنا پلاس باید کمتر از ۲۰۷ بشه همه جا شکایت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۲:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
قیمت دنا پلاس باید کمتر از ۲۰۷ بشه همه جا شکایت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
کسی میدونه باید کجا شکایت کنیم؟به خدا این ظلم آشکار هست، طی دو ماه دنا پلاس که خیلی از آپشن هاشو ورداشتن از ۲۲۴ میلیون بشه ۴۱۰ میلیون..کسی تو دستگاه های دولتی آشنا نداره صدای ما رو به گوش مسئولین خواب زده برسونه،این نظرات ما کجا ثبت میشه،به دست کی میرسه؟؟نفرین کردن فایده نداره چون ایرانخودرو نه خدارو میشناسه و نه از کسی ترسی داره
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
با سلام و احترام وقتی بی دلیل قیمت دنا ساده گرون کردن نباید قسط دو 240 تومان که 2 ماه زودتر از موعد دعوت نامه فرستادن واریز نکنید تا تکلیف روشن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
کسی میدونه باید کجا شکایت کنیم؟به خدا این ظلم آشکار هست، طی دو ماه دنا پلاس که خیلی از آپشن هاشو ورداشتن از ۲۲۴ میلیون بشه ۴۱۰ میلیون..کسی تو دستگاه های دولتی آشنا نداره صدای ما رو به گوش مسئولین خواب زده برسونه،این نظرات ما کجا ثبت میشه،به دست کی میرسه؟؟نفرین کردن فایده نداره چون ایرانخودرو نه خدارو میشناسه و نه از کسی ترسی داره
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
خواهشمند است ظلم ایران خودرو در جهت اعمال قیمت پایه دنا پلاس توربو ( با امکانات سانروف و موتور توربو و گیربکش شش سزعته و 4 ایربگ و ... ) بر روی دنا پلاس معمولی بدون رینگ و با ترمز کاسه ای و افزایش 110 میلیونی آن را پیگیری نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
انشاالله خدا ازتون نگذره با ای ظلمی که داری به مردم میکنی والله ما ماشین داشتیم فروختیم ۳۲۴ میلیون و جور کردیم حالا بقیشو از کجا بیاریم حالا نه ماشین داریم نه هم میتونیم بقیه پول دنا رو جور کنیم مجبوریم انصراف بدیم یه کارگر از کجا بیاره انشاالله که خیر نبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
انشاالله خدا ازتون نگذره با ای ظلمی که داری به مردم میکنی والله ما ماشین داشتیم فروختیم ۳۲۴ میلیون و جور کردیم حالا بقیشو از کجا بیاریم حالا نه ماشین داریم نه هم میتونیم بقیه پول دنا رو جور کنیم مجبوریم انصراف بدیم یه کارگر از کجا بیاره انشاالله که خیر نبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
انشاالله خدا ازتون نگذره با ای ظلمی که داری به مردم میکنی والله ما ماشین داشتیم فروختیم ۳۲۴ میلیون و جور کردیم حالا بقیشو از کجا بیاریم حالا نه ماشین داریم نه هم میتونیم بقیه پول دنا رو جور کنیم مجبوریم انصراف بدیم یه کارگر از کجا بیاره انشاالله که خیر نبینی
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۰:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
چه حقه ای زد ایران خودرو و از بی سوادی شورای رقابت نهایت استفاده رو کرد و 90 میلیون فقط رو دناپلاس از مردم پول بیشتر دزدید، خاک بر سر شورای رقابت که نمی فهمه ایرانخودرو یا لگن ساز اومده مبنا رو قیمت خودرو کلاس بالاتر قرار داده در صورتی که این دو خودرو در یک رده نیستن مثل این میمونه شما یه خونه در شوش رو با یه خونه در سعادت آباد مقایسه کنی و مبنا سعادت اباد باشه ولی بگی چون این شوشه یه 43 میلیون کمتر باشه و در نهایت قیمت خونه شوش چند ده برابر شده چون مبنای مقایسه اشتباه بوده
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۰:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
همه داریم تلاش میکنم تا صدای ما به گوش مثلاً مسولین برسه. این کلاهبرداری دیگه برا همه جا قفل بود.
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۰:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
همه داریم تلاش میکنم تا صدای ما به گوش مسولین برسه. این کلاهبرداری دیگه برا ی همه جا قفل بود.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
کسی پیگیر نشد خبری نشد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
با سلام.بنده کارمند با هزار مکافات این مبلغ را تهیه کردم.چگونه در حالی که شو ای رقابت ۴۳ میلیون از قیمت را کم کرده ایران خودرو ۶۶میلیون دیگه بر روی قیمت اضافه کرده.چرا اینقدر ظلم به مردم میکنید.چرا مسئولین پاسخگو نیستند.چرا با امثال این مدیر که باعث ایجاد نارضایتی در جامعه میشه برخورد نمی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
شورای رقابت کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دقیقا کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
دقیقا چه امکاناتی به این ماشین اضافه کردن که اینقدر گرون شده غیر ازینکه تازه اپشن هاش کم کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
چه خبره بابا این همه گرونش میکنید همین اول سال بود 50 درصد گذاشتید روی ماشین الان دوباره افزایش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
کانال اعتراض به قیمت دنا پلاس لطفا حمایت کنید

t.me/dena70323
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
طبق مصوبه شورای رقابت باید 43میایون از قیمت دنا به ظاهر پلاس کم میشد اما برخلاف نظر شورا نه تنها کم نشده بلکه دو برابر شده و از قیمت دنا پلاس توربو کم به دنا پلاس ساده افزوده شده حال از مسئولین محترم کشور می خواهیم برای جلوگیری از این ظلم آشکار ایران خودرو اقدامات لازم مبذول فرمائید
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۸:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
این یک خیانت آشکاره لعنت بر ایرانخودرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
اخه یکی نیست جوابگوی این گرونفروشی باشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام
بخدا مردم ما مردم خوبین صبرشون تموم میشه که کارایی میکنن
یعنی چی قیمت دوبرابر از اسفند تا الان .
دستگاههای نظارتی بیدار بشین این ظلمه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام
بخدا مردم ما مردم خوبین صبرشون تموم میشه که کارایی میکنن
یعنی چی قیمت دوبرابر از اسفند تا الان .
دستگاههای نظارتی بیدار بشین این ظلمه
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۸:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
همواره در سنوات گذشته قیمت دنا پلاس با آپشن‌هایی مثل اکسل عقب دیسکی و رینگ آلمومینیومی حدود صد میلیون تومان از دنا پلاس توربو شارژ پایین‌تر بوده، حالا چطوریه که با وجود حذف این دو آپشن قبمت دنا پلاس سر به فلک میکشه و اختلافش با دناپلاس توربو شارژ کمتر میشه و مدعی میشن که این قیمت رو شورای رقابت تایید کرده؟ برای همگان مشخصه مملکت صاحب نداره همه مدل دزدی دیده بودیم این یه مورد جدید و با خلاقیت همراه بود. سپاس دزد عزیز ببخشید که یکبار دیگه ... شدم و به شما آشغالا اعتماد کردم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام
بخدا مردم ما مردم خوبین صبرشون تموم میشه که کارایی میکنن
یعنی چی قیمت دوبرابر از اسفند تا الان .
دستگاههای نظارتی بیدار بشین این ظلمه
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۸:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
همواره در سنوات گذشته قیمت دنا پلاس با آپشن‌هایی مثل اکسل عقب دیسکی و رینگ آلمومینیومی حدود صد میلیون تومان از دنا پلاس توربو شارژ پایین‌تر بوده، حالا چطوریه که با وجود حذف این دو آپشن قبمت دنا پلاس سر به فلک میکشه و اختلافش با دناپلاس توربو شارژ کمتر میشه و مدعی میشن که این قیمت رو شورای رقابت تایید کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام لطفا پیگیر این ناعدالتی شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
چرا خبرنگاران جوان پیگیر این موضوع نیست درد یه شهروند خبرنگار بسنده کرده لطفا پیگیر این موضوع باشید در صفحه اصلی نمایش بدید تا اطلاع رسانی بشه