شهردار شیراز در دیدار با فعالان اقتصادی و تجاری ایرانی مقیم مجارستان بر اهمیت تقویت برند شهری و نقش آن در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار تأکید کرد.

محمدحسن اسدی در دیدار با فعالان اقتصادی و تجاری ایرانی مقیم مجارستان که به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست و با حضور حمید عارفی سفیر ایران برگزار شد، بر اهمیت تقویت برند شهری و نقش آن در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار تأکید کرد.

او گفت: شیراز قطب دانشگاهی و پزشکی ایران و شهری با اعتبار جهانی است، اما مجموعه مدیریت شهری وظیفه دارد همگام با سایر کنشگران و ذی‌نفعان در راستای معرفی هرچه بهتر شیراز و ظرفیت‌های آن به جهانیان و تقویت اعتبار بین‌المللی شیراز تلاش کند.

به اعتقاد این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز؛ عضویت این شهر در عناوینی نظیر کلان‌شهر ایرانی عضو اتحادیه شهر‌های تاریخی، هیأت مدیره انجمن کلانشهر‌های جهان، ارتباط فعال با مجامع بین‌المللی، شبکه رو به رشد ارتباطات خواهرخواندگی با محوریت کلانشهر‌های اسلامی و کشور‌های همجوار و شهر جهانی صنایع دستی از فرصت‌های بزرگی است که باید برای بهره‌برداری بهینه از آن با جدیت برنامه‌ریزی و تلاش کرد.

اسدی با استقبال از پیشنهاد برخی از فعالان اقتصادی حاضر در جلسه مبنی بر برگزاری رویداد‌های فرهنگی معرفی شیراز، همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بوداپست تصریح کرد: شهرداری شیراز در صورت تدوین طرح‌های کارشناسی دقیق، آمادگی کامل برای حمایت از این رویداد‌ها را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار