رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلو‌های استان نگهداری می‌‎شود که تا روز‌های آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

حجت الاسلام اکبری گفت: متعاقب سفر چند روز قبل رئیس قوه قضاییه به استان مازندران و بازدید از بنادر نوشهر و امیرآباد، مشاهده شد که مقادیری کالا از قبیل ذرت، روغن و گندم در انبار‌های این بنادر ذخیره و نگهداری شدند که بخشی از کالا‌ها به دلیل گذشت زمان در خطر فاسد شدن قرار داشتند.

او افزود: یک محموله ذرت آلوده به میزان ۲ هزار تن دیروز از بندر امیرآباد به مقصد شرکت‎‌های الکل سازی جهت تخلیه و بارگیری و حمل شناسایی شد.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: براساس گزارش ‏های دریافتی این محموله تا ساعات دیگر در انبار تخلیه و محموله تعیین و تکلیف خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری گفت: ۳۸ هزار تن روغن نیز در سیلو‌های استان نگهداری می‌‎شود و برای اینکه این کالا‌ها در معرض فساد قرار نگیرد، تا روز‌های آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

او افزود: طبق اعلام مسئولان مربوطه، حمل این محموله به مقصد مشخص که زمینه مناسب تری برای نگهداری یا عرضه در بازار دارد، مستلزم وسائل نقلیه لازم است و در این رابطه مقرر شد تا ظرف ۴۰ روز آینده وضعیت روغن‎‌ها تعیین تکلیف شود.


بیشتر بخوانید:
ترخیص ذرت‌های آلوده از بندر امیرآباد + فیلم


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
یک سری این همه ارز این مملکت را ریخته اند تو جیب شرکت‌های خارجی جالا چرا مسئولین گمرک گذاشته اند انها فاسد شود . چیز عجیبی است .