سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با استفاده از اراضی مازاد وزارت تعاون می توانیم علاوه بر اتمام واحدهای نیمه تمام مسکن مهر اقدام به تخصیص اراضی به متقاضیان مسکن کنیم.

آقای ارسلان مالکی گفت:  دولت  تمامی ظرفیت های خود را برای ساماندهی متقاضیان بازار مسکن  و همچنین تامین مسکن آنها را در دستور کار خود قرار داده است تا از طریق آن بتوانیم بخشی از نیاز مسکن در کشور  تامین شود.

به گفته سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، یکی از اصلی ترین برنامه های دولت تامین مسکن متقاضیان است که در قالب تفاهم نامه های با وزارت تعاون  سعی خواهیم کرد بخشی از نیاز مسکن را تامین کنیم که البته در این زمینه باید تمامی دستگاه ها اراضی مازاد خود را در اختیار دولت قرار دهند تا از این طریق شاهد توسعه افقی شهرها باشیم.

او می گوید:  در قالب تفاهم نامه با وزارت تعاون ما سعی کرده ایم با استفاده از زمین‌های تعاونی‌های مسکن در کشور و ایجاد بسترهای لازم برای حمایت دولت از این تعاونی‌ها برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن  همچنین برای اتمام پروژه های باقی مانده مسکن مهر  از ظرفیت های آنها استفاده کنیم.

مالکی گفت: با کمک به مدیریت تعاونی‌ها، استفاده از ظرفیت قانونی برای تشکیل جلسات مجمع تعاونی‌ها و کمک به حسابرسی آنها و همچنین استفاده از ظرفیت صندوق ملی مسکن در صددیم تا واحدهای باقیمانده مسکن مهر را هم به زودی تکمیل کنیم.

براساس این گزارش در حال حاضر  یکی از اصلی ترین مشکلات متقاضیان در کشور  واحدهای باقی مانده مسکن مهر بوده که بخش زیادی از این واحدها در شهرهای مختلف کشور به دلیل عدم همکاری تعاونی ها نیمه تمام مانده بود که سعی شده است با همت تمامی متقاضیان این واحدها را تکمیل به متقاضیان تحویل دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار