خبر‌هایی از درخشش تکواندوکار قزوینی در مسابقات رم تا آغاز اردوی تیم ملی کبدی در قزوین را در بسته خبر‌های ورزشی مشاهده کنید.

نقره گرند اسلم رم بر گردن تکواندوکار قزوینی 

مهران برخورداری ملی پوش قزوینی در دسته منهای ۸۰ کیلوگرم با شکست برابر صالح الشرابتی اردنی به نشان نقره دست یافت.

مهران برای رسیدن به فینال تکواندوکاران مکزیک، ازبکستان و نروژ را از پیش روی برداشته بود.

رم ایتالیا میزبان این مسابقات بود.

حضور تکواندو کاران قزوینی در اردوهای تیم ملی

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: چهارمین و پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم‌های ملی کاراته آقایان و بانوان در حالی آغاز شد که بهمن عسگری و لیلا برجعلی ملی پوشان قزوینی نیز در این اردو‌ها حضور دارند.

حمیدرضا داوری افزود: این مرحله از اردو‌های آمادگی تا روز جمعه /۲۶ خردادماه/ جاری ادامه خواهد داشت و تمرینات ملی پوشان نیز از امروز در کمپ تیم‌های ملی در ۲ نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهمن عسگری، ملی پوش قزوینی وزن منفی ۷۵ کیلوگرم تیم ملی کاراته در این مرحله، سامان عدالتی و مهدی شهگل را در رقابت‌های تمرینی خود پیش رو دارد، ادامه داد: لیلا برجعلی دیگر نماینده قزوین نیز در اردوی تیم ملی و در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی باید فاطمه زهرا گلبندی و نوشمهر نورصبحی از پیش رو بردارد.

این مسوول ورزشی تصریح کرد: اردو‌های تیم ملی کاراته جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان در حال برگزاری است.

در استان قزوین ۲ هزار و ۷۰۰ کاراته کای ساماندهی شده فعالیت می‌کنند.

اردوی تیم ملی کبدی در قزوین آغاز شد

دهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی از امروز به مدت ۱۰ روز در قزوین آغاز شد.

سرپرست تیم ملی کبدی با بیان این مطلب که این مرحله از اردوی آمادگی در مجموعه ایثار قزوین برپا شده و پایان خردادماه نیز ادامه خواهد داشت، افزود: سال گذشته هم قزوین میزبانی چند دوره از اردو‌های ملی پوشان کبدی را برعهده داشته است.

روح الله آغاسی اضافه کرد: عملکرد خوب و کسب امتیازات بالای تست‌ها در اردو‌های مراحل قبل موجب شد تا نام احمدرضا عسگری، کبدی کار قزوینی نیز در فهرست ۲۱ نفره این دوره از اردو‌ها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی کبدی کاران تیم ملی در قزوین به منظور آمادگی هرچه بهتر ملی پوشان برای حضوری قدرتمند در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ چین و رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی که تیر ماه برگزار می‌شود، برگزار شده است.

سرپرست تیم ملی کبدی با اشاره به اینکه این رشته ورزشی در قزوین از ظرفیت و توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، تاکید کرد: دعوت یکی از کبدی کاران قزوین به اردوی تیم ملی در واقع بخشی از این ظرفیت‌ها را به نمایش می‌گذارد.

آغاسی خاطرنشان کرد: احمدرضا عسگری، نماینده قزوین در این دوره از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان را نیز در کارنامه خود دارد.

 
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار