مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت:هم اکنون ۱۳ پروژه بنیاد با یک هزار و ۳۷۹ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان در دست ساخت است.

رضا خواجه ای با بیان اینکه ۱۳۷۹ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر زنجان در دست ساخت است گفت: علاوه بر این تعداد، ۳۶۸ واحد در منطقه گلشهر زنجان در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن در حال اجراست.

وی اضافه کرد: تاکنون بنیاد مسکن زنجان ۲۷۸ قطعه زمین از سوی اداره راه و شهرسازی برای احداث یک هزار و ۹۰۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن دریافت کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: در مجموع پروژه های در دست اجرا یک هزار و ۷۴۷ واحد مسکونی به مساحت ۲۳۸ هزار و ۱۶۹ متر مربع و پروژه های در دست طراحی، یک هزار و ۹ واحد به مساحت ۱۲۵ هزار و ۵۷۶ متر مربع است.

این مسوول خاطرنشان کرد: اجرایی کردن برنامه های مسکن، مستلزم همکاری همه جانبه تعداد زیادی از دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی در کنار مشارکت عامه مردم است.

به گفته وی همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت های پروژه های مسکن باید پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.

خواجه ای افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره مسئولیت برنامه ریزی، تامین زمین و انجام مطالعات و تهیه طرح‌های لازم برای پروژه های احداث مسکن اقشار کم درآمد را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.