شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات دریافت گاز LPG در روستای چم یوسف علی استان اصفهان خبر داد.

برخی از روستا‌های کشورمان به دلایل مختلف از داشتن گاز لوله کشی محروم هستند و ناچار به استفاده از گاز مایع lpg هستند. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از محروم بودن گاز لوله کشی در روستای چم یوسف علی از توابع شهرستان لنجان استان اصفهان خبر داد، اما از طرفی به مدت ۲۰ روز گاز مایع lpg نیز به آن‌ها تعلق نگرفته است و مشکل دوچندان شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، اینجانب ساکن چم یوسف علی استان اصفهان هستم. منازل ما لوله کشی گاز ندارد و خارج از طرح هادی می‌باشد. هزینه لوله کشی هم بسیار بالاست. با این وضعیت به ما به مدت ۲۰ روزی است که گاز مایع نمی‌دهند و گفته شد فقط به دامداری‌ها گاز مایع تعلق می‌گیرد لطفا پیگیری کنید چند خانوار در این روستا ۲۰ روز با آتش هیزم غذا پخت می‌کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
گاز مایع خودروها از فروردین1402 قطع شده است و اعلام شد که باید ثبت نام کنند و پس از ثبت نام فقط ماهانه ۴۰ لیتر اختصاص یافته است و این صنعت با صنایع وابسته با این تصمیم درآستانه نابودی و ورشکستگی کامل و نابودی کارگاههای وابسته خواهد شد و هیچ مسئولی نیز پاسخگو نیست صنعتی که میتوانست در کنار صنعت cng که مزیتهای خیلی بیشتری دارد و حتی در انفجارها نیز موج انفجار کمتری دارد و حتی خطر کمتری نیز نسبت به گاز cng دارد و ۴ برابر مسافت بیشتری را طی میکند و حتی در مواقع جنگ نیز بهتر میتواند عملکرد داشته باشد و یک صنعت راهبردی کشور حساب میشود و حتی از یک باک بنزین نیز بیشتر مسافت طی میکند و حتی از بنزین نیز عملکرد بهتر و آلایندگی بهتری دارد فکرکنم داریم باز هم بر میگردیم به دوران هایی که میگفتند خودروی برقی به درد ما نمیخورد اگر تمام خودروهای تهران برقی بود آیا باز هم آلایندگی بازهم داشتیم درتهران حداقل برای تهران میتوانستیم خودروهارو برقی کنیم و ورود خودروهای بنزینی وگازی را محدود به ماهانه ۳ روز بکنیم که کمک شایانی به هم صنایع خودروسازی پیشرفته داشت هم به دانشگاه وهم یک صنعت نو پا نیز بود
آخرین اخبار