رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل زورگیری از نوجوانان در شرق تهران، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از نوجوانان با استفاده از چاقو و قمه در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان خیلی زود تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند سرقت‌ها توسط یک مرد ۲۱ ساله سابقه‌دار با قمه و چاقو رخ داده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گورزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند او به‌تازگی از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم در جریان تحقیقات به ۱۵ فقره سرقت زورگیری از نوجوانان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مالباختگان در مواجه حضوری وی را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار