مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات مشاوره حقوقی به ۲ هزار مددجوی استان طی سال گذشته خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان گفت: علاوه‌بر مشاوره حقوقی، مددجویان از تمامی خدمات قضائی از جمله ارائه دادخواست، اظهارنامه، شکوائیه، لایحه دفاعیه و شرکت در جلسات دادرسی نیز بهره‌مند می‎شوند.

وی با اشاره به تشکیل بیش از ۱۶۰ پرونده حقوقی طی سال گذشته در واحد حقوقی کمیته امداد استان افزود: همچنین مددجویان از ظرفیت وکلای نیکوکار، خدمات مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده، دفاتر خدمات قضائی و کانون کارشناسان رسمی دادگستری نیز بهره‌مند می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی این نهاد بیان کرد: رویکرد این نهاد برای امسال نیز اجرای طرح‌های اشتغال از طریق اعطای تسهیلات کم‌بهره به نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت است.

محمدی تعداد خانواده‌های تحت حمایت در استان را ۴۴ هزار خانواده شامل ۱۰۳ هزار نفر عنوان و خاطرنشان کرد: مددجویان علاوه‌بر مستمری ماهیانه از خدمات حمایتی از جمله کمک به احداث مسکن، درمان، تحصیل فرزندان، ارائه تسهیلات و تهیه لوازم ضروری زندگی بهره‌مند می‌شوند.

محمد رزم، رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اهمیت ایجاد زمینه اشتغال گفت: امسال حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در استان در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از تأثیرات مثبت حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی است، بیان کرد: حمایت از تولید زمینه ایجاد اقتصاد پایدار در کشور را فراهم می‌کند و تحقق این مهم افزایش اشتغال و به تبع آن کاهش سطح ناهنجاری­‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار