مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون پنج هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ(سفید) و گوشت گوساله (قرمز) منجمد تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

سعادت علی‌نیا گفت: پنج هزار تن از این میزان مرغ منجمد و ۲۰۰ تن گوشت گوساله منجمد است که به قیمت مصوب و براساس سهمیه تعریف شده بین متقاضیان در شهرستانهای استان، توزیع شد.

وی اضافه کرد: اقلام موسوم به "تنظیم بازار" با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان و تنظیم قیمت بازار آن اقلام توزیع می شود که خوشبختانه این ۲ مهم محقق شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: توزیع مرغ منجمد از فروردین ماه امسال آغاز شد و تا پنجم خرداد ماه ادامه یافت و گوشت منجمد نیز در اردیبهشت ماه توزیع شد.

علی نیا افزود: با توجه به ثبات و تعادل موجود در بازار فعلا توزیع کالاهای تنظیم بازار از قبیل گوشت و مرغ منجمد نداریم اما درصورت تشخیص نیاز ستاد تنظیم بازار استان آماده توزیع هستیم.

قیمت مرغ طی حدود ۲ ماه اخیر به دلیل کمبود عرضه ناشی از افت ۳۵ درصدی جوجه ریزی در اسفند ماه پارسال، رشد زیادی داشت و در برخی روزها قیمت هر کیلوگرم مرغ گوشتی از ۹۰ هزار تومان هم گذر کرد اما هم اکنون افزایش کشتار و ورود مرغ گرم به بازار موجب ایجاد تعادل نسبی در بازار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
گوشت یخی بدرد عمم میخورد کسی نمیخرد این طرح سالهای پیش هم بود و شکست خورد ....گوشت فقط بومی ایران ....