رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: طی هفته گذشته ۲ هزار و ۶۷۸ مزاحم تلفنی با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل کردند.

هادی عیدی پور گفت: طی هفته گذشته و از ۱۲ لغایت ۱۸ خردادماه جاری ۶ هزار و ۵۸۰ تماس با سامانه آتش نشانی شیراز ثبت شده است که ۲ هزار و ۶۷۸ تماس مزاحم تلفنی بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: ایجاد مزاحمت برای آتش نشانی می‌تواند موجب کندی خدمات به حادثه دیدگان و شهروندان شود و درخواست می‌شود که افراد از این نوع رفتار‌ها خودداری کنند.

عیدی پور گفت: این حق برای بخش‌های حراست و حقوقی سازمان آتش نشانی وجود دارد که مزاحمت‌های تلفنی را از مراجع قضایی پیگیری کند.

او گفت: ۲۴۵ عملیات برای مهار آتش سوزی و ۲۷۵ عملیات امداد و نجات طی هفته گذشته در شیراز انجام شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: طی این مدت ۶۹۳ ناوگان آتش نشانی و ۲ هزار و ۴۲۵ آتش نشان شیراز به محل حادثه اعزام شده است. طی هفته گذشته ۹۷ بازدید پیشگیرانه نیز در سطح کلانشهر شیراز توسط آتش نشانان صورت گرفته است.

به طور متوسط در کل کشور حدود ۱۰ درصد از تماس‌ها با سامانه ۱۱۵ و آتش نشانی مزاحمت تلفنی است و به نظر می‌رسد مسوولان باید برای تنظیم شکایت نامه برای برخورد قضایی با مزاحمان تلفنی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار