جانشین دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساخت ۵۰۰ هزار واحد‌های مسکونی برای محرومان در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

سردار اباذری در حاشیه جلسه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در شهر یاسوج از ورود قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای ساخت مسکن محرومان در کشور اشاره کرد و گفت: قرارداد اولیه با وزارت مسکن و شهرسازی منعقد شده تا برای جامعه هدف که شامل مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، رزمندگان و خانواده‌های شهدای کمتر برخوردار هستند مسکن ساخته شود.

او با اشاره به اینکه دو وظیفه اصلی قرارگاه را، آبرسانی و ساخت جاده در روستا‌ها و مناطق محروم افزود: در فاز اول، قرارداد آبرسانی به ۱۰ هزار روستا با وزارت نیرو منعقد شده که تاکنون ۵۰ درصد آن به اتمام رسیده است.

سردار اباذری ادامه داد: بعد از انعقاد قرار داد اولیه متوجه شدیم که روستا‌های بیشتری مشکل آب دارند که در قرارداد دوم به همین مقدار آبرسانی به روستا‌ها انجام می‌شود.

جانشین دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: هدف قرارگاه این است که تا پایان این قرارداد هیچ روستایی در کشور وجود نداشته باشد که فاقد آب آشامیدنی باشد.

سردار اباذری دومین هدف قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در کشور را ساخت جاده در روستا‌ها عنوان کرد و گفت: بیش از ۵ هزار روستا در کشور فاقد راه روستایی هستند که به دنبال انعقاد قرارداد با وزارت راه و شهرسازی هستیم تا  اقدامات عملیاتی را در این زمینه انجام دهیم.

او افزود: به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این خدمات ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.