رضایی گفت: من به دنبال طلا بودم، اما تصمیم را دلی گرفتم که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نکنم، من به کشورم غیرت دارم و ظلم را نمی‌پذیریم.

خدیجه رضایی، دختر ووشوکار استان قم که در مسابقات جهانی جوجیتسو به میزبانی گرجستان با به رسمیت نشناختن حریفی از رژیم صهیونیستی در عین شایستگی حاضر به بازی با نماینده رژیم صهیونیستی نشد  و از کسب مدال دور ماند   در گفت‌وگویی اظهار کرد: از ۸ سالگی زندگیم با  ورزش عجین شده است، دلم می‌خواهد در طول زندگی که خدا به من داده یک اثر مثبت از خودم بگذارم یک روز از این دنیا خواهیم رفت؛ اما آثار ما خواهد ماند.

او ادامه داد: همه مدال‌های جهانی ام را تقدیم حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها کرد ه ام؛ زیرا اعتقاد دارم باید یک یادگار خوب از خودمان بر جای بگذاریم.

رضایی افزود: رباط صلیبی پاره کرده بودم چهار سال منتظر مسابقات بودم؛در شرایط سخت تمرین کردم تا رزومه قوی ثبت کنم.

دختر ورزشکار قمی خاطرنشان کرد: پیش از اعزام جدول را دیدم من در وزن ۶۳ کیلوگرم بودم وقتی متوجه شدم در وزن ۶۳ کیلوگرم یکی از حریفان از رژیم صهیونیستی است تلاش کردم وزن کم کنم ؛ وارد گرجستان شدیم وزن‌ها ثبت شد من ۴ سال منتظر این روز بودم دقیقاً روز مسابقه اعلام کردند جدول تغییر کرده بازی اول من با اسرائیل بود احساس بدی داشتم؛ زیرا شرایط سختی بود زحمات زیادی کشیده بودم.

رضایی عنوان کرد: من تصمیم خودم را گرفتم و حتی وارد زمین مسابقه نشدم که بعد از ورود به زمین بخواهم انصراف بدهم هزینه‌های شخصی زیادی را صرف کرده بودم؛ اما من با قاطعیت انصراف دادم، به مربی گفتم ظلم را نمی‌پذیریم و از ته‌ دل این انتخاب را اعلام کردم.

او گفت: مربی تیم رژیم صهیونیستی گفت: اگر ورزشکار ایرانی آسیب‌دیده است اعلام کند؛ اما من گفتم آسیبی ندارم آماده‌ام، اما انصراف می‌دهم و با رژیم ظالم در میدان ورزشی بازی نخواهم کرد.

جوجیتسو کار قمی بیان کرد: من به دنبال طلا بودم؛ اما تصمیم را دلی گرفتم و هیچ‌کسی من را مجبور نکرد، به‌عنوان ورزشکار غیرت دارم، به سیاست کشور عِرق دارم، سرود ملی و پرچم کشور را دوست دارم،هر ورزشکاری آرزو دارد پرچم کشور را به اهتزاز در بیاورد و سرود ملی را بخواند.

رضایی بیان کرد: تصمیم من دلی و از قلبم گرفته شد و برای آن هیچ توقعی از کسی ندارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
احسن به تو شیر زن ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
آفرین به شما
ان شاء الله به مدال طلا هم خواهی رسید
آخرین اخبار