معاون سازمان حج و زیارت گفت: خدمات رسانی به حجاج ایرانی در عربستان با هماهنگی‌های انجام شده میان دو کشور به نحو مطلوب و قابل قبول در حال انجام است.

غلامرضا رضایی، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص خدمات رسانی به حجاج ایرانی گفت: شرایط کلی خدمات رسانی به حجاج در حج تمتع ۱۴۰۲ بر اساس هماهنگی و برنامه ریزی گروه‌های کارشناسی و خدمت رسانی دو کشور در بخش‌های دولتی و خصوصی به نحو مطلوب و قابل قبول در حال انجام است. 

وی افزود: امیدواریم با مساعدت و همکاری دست اندرکاران کشور میزبان زائران شریف کشورمان در امنیت و آرامش با خاطراتی خوش و به یاد ماندنی سرزمین وحی را ترک و به میهن اسلامی مراجعت کنند.

رضایی در خصوص آخرین آمار ورود زائران به سرزمین وحی گفت: تا پایان روزگذشته حدود ۴۵ هزار زائر با بیش از ۲۲۰ پرواز در قالب ۳۱۰ کاروان وارد عربستان شده اند و هم اکنون در شهر‌های مدینه منوره و مکه مکرمه در ۹۰ هتل اقامت دارند.

وی اظهار کرد: خدمات شبانه روزی حمل و نقل درون شهری در شهر مکه مکرمه برای حجاج از محل اقامت به مسجد الحرام و بالعکس با ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برقرار است و تعداد سرویس‌ها در روز‌های بعد با روند افزایشی تعداد حجاج به ۳۵۰ دستگاه خواهد رسید.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر خدمات درمانی در هتل‌های تحت پوشش در مدینه منوره و مکه مکرمه به نحو شایسته‌ای انجام می‌شود و حجاج عزیز کشورمان در سلامت کامل می‌باشند.

برچسب ها: حج تمتع ، حجاج ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار