رئیس هیئت کوهنوردی شبستر گفت: بزرگترین صعود کوهنوردی بهاره شمال غرب کشور با حضور ۸۰۰ کوهنورد در مسیر تسوج تا قله علمدار کوه میشو برگزار شد.

آقای منتظری اظهار داشت: حضور با نشاط کوهنوردان از استان‌های شمال غرب کشور اتحاد و همدلی مردم را در بخش تسوج شهرستان شبستر رقم زد.

آقای منتظری گفت: حضور در گردهمایی‌های کوهنوردی علاوه بر بالابردن روحیه نشاط و شادمانی مردم، پویایی جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حفظ وحدت را به دنبال دارد.

رئیس هیئت کوهنوردی شبستر اظهار داشت: ۷ هیئت و ۴ باشگاه کوهنوردی در شهرستان شبستر مشغول فعالیت هستند و بی شک برگزاری این همایش‌ها می‌تواند به انسجام هرچه بیشتر گروه‎ های کوهنوردی مستقر در شبستر کمک شایانی کند چرا که اجرای برنامه‌های مشترک و صعود‌ به بهانه‌های مختلف در ارتقای هر چه بیشتر این رشته در منطقه سهم بسزایی را ایفا خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: نخستین گردهمایی کوهنوردان با هدف شناخت ظرفیت‌های بالقوه کوهنوردی به بهانه بزرگداشت روز علمدار در تسوج برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تسوج نیز در این مراسم مهمترین هدف ورزش‌های طبیعت محور را شناسایی ظرفیت کوهنوردی، حافظان محیط زیست و گروه‌های طبیعت گردی دانست.

آقای یوسفی گفت: وظیفه داریم با برنامه ریزی و گسترش ورزش‌های همگانی مانند کوهنوردی و انتقال تجربه‌ها در بین گروه‌های کوهنوردی در اعتلای این ورزش کوشا باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار