فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر و کشف ۶۸۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مقتدرانه پلیس در شهرستان خاش خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان با یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی در شب گذشته یک باند قاچاق مواد افیونی در محورهای خاش و مرکز شهر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس طی یک عملیات مقتدرانه پس از تعقیب و مراقبت در محورهای مذکور به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و در اقدام مقابله به مثل با آتش پرحجم ماموران مواجه و وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند خودروها را رها کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۲ نفر از اعضای این باند مسلحانه طی اقدام سریع و به موقع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به شناسایی و تحت تعقیب قرار دادن سایر اعضای این باند مسلحانه بیان کرد: در این عملیات ضربتی پلیس در مقابل سوداگران مسلح قاچاق مواد مخدر ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از خودروهای آنها، مقدار ۶۸۱ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف و تعداد سه دستگاه خودرو و ۲ قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و مقادیری مهمات نیز کشف و ضبط شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار