امام جمعه بوشهر گفت: شعار‌های انقلابی جمهوری اسلامی امروز بعد از ۴۴ سال نه تنها تغییر نکرده بلکه این شعار‌ها جهانی شده است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری جمعه ۱۹ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: دشمن برای اینکه مردم را از انقلاب بگیرد در تلاش برای ایجاد یاس، جدایی بین مردم و جامعه و کم رنگ کردن و تحریف هدف‌های انقلاب است.

وی اضافه کرد: امروز دشمن برای اینکه ملت ایران به هدف‌های انقلابی خود دست نیابند درصدد است انقلاب را به بیراهه و گمراهه تبدیل کند.

امام جمعه بوشهر بابیان اینکه آمریکا و صهیونیزم بین‌املل می‌خواهد امید را از ملت ایران بگیرند، افزود: این درحالی است که این ملت با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در این چهل و اندی سال از عمر انقلاب با امید به آینده توانستند بزرگترین همجه‌های دشمن را پشت سر بگذارند.

صفایی بوشهری بابیان اینکه در این شرایط تنها با وحدت کلمه است که می‌توان حرکت روبه پیشرفت انقلاب اسلامی را ادامه داد، تصریح کرد: نباید فریب دسیسه‌های دشمن را خورد. دولت، مجلس، قوه قضائیه و مردم در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب با رفتار انقلابی در راستای ناامیدی دشمن باید وحدت داشته باشند.

وی با اشاره به گرامیداشت روز جهانی محیط زیست و صنایع دستی اظهار کرد: صنایع آلاینده با اصلاح کارکرد خود از محیط زیست مراقبت و مسئولان نیز با ایجاد تسهیلات مناسب و حمایت از تولیدات و بازاریابی از فعالان صنایع دستی حمایت کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به روز جهانی کودکان کار از سازمان بهزیستی خواستار ساماندهی این کودکان شد و همچنین از مجموعه فنی و حرفه‌ای نیز خواست مهارت‌های لازم به این کودکان ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.