نوری زاده گفت: براساس مصوبه پنجشنبه شب ستاد بحران شهرستان، تردد خودرو‌ها و حرکت قطار‌های باری در مسیر سرخس -مشهد بر اثر وقوع گرد و خاک ممنوع شد.

حسن نوری زاده فرماندار سرخس گفت: در حال حاضر گردوخاک شدید، دید افقی حدفاصل سرخس تا روستای گنبدلی (محدوده‌ای به طول ۳۵ کیلومتر) را به زیر پنج متر رسانده است و حرکت خوردو‌ها در این مسیر ممنوع شده و تردد‌های ضروری نیز با هدایت و همراهی یگان امداد فراجا صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به متوقف شدن تردد قطار‌های باری در مسیر ریلی سرخس-مشهد نیز گفت: برای حرکت قطار‌های مسافربری طی امشب و فردا صبح هماهنگی لازم صورت گرفته است و پس از پاکسازی مسیر ریلی عبور و مرور شهروندان به مشهد انجام خواهد شد.

فرماندار سرخس علت اعمال محدودیت در تردد‌های جاده‌ای را جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه عصر امروز یک خودرو حین سبقت در جاده سرخس-مشهد در محدوده روستای گنبدلی به دلیل کاهش شدید دید و طوفان گردوخاک با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و واژگون شد که در اثر این حادثه یک کودک پنجساله فوت کرد.

پیش از این نیز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی سرخس -مشهد به طول ۱۹۵ کیلومتر خبر داده بود.

منبع: ایرنا

برچسب ها: طوفان گردوخاک ، سرخس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.