درگیری بالگرد تهاجمی روسیه با خودروهای زرهی اوکراین + فیلم

یک بالگرد نظامی روسیه با چند خودروی زرهی اوکراینی درگیر شد.

روز گذشته کلیپی از سایت الکترواپتیک بالگرد تهاجمی کاموف ۵۲ متعلق به نیروی هوافضای ارتش فدراسیون روسیه از درگیری این بالگرد تهاجمی روس ها با چند خودروی زرهی اوکراینی در محور دونتسک منتشر شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
روسیه هرچه قدر هم تسلیحات و حمله داشته باشد نمی‌تواند از خط دفاعی 30 کشور بگذرد (با توجه به اینکه اوکراین هر هفته چند میلیارد دلار سلاح و مهمات و موشک دریافت می‌کند)

روسیه در صورتی به پیروزی کامل و قاطع خواهد رسید که به زدن سد ها و حملات شیمایی و بمباران شهر ها ادامه دهد
(با اینکه بی رحمانه و وحشیانه است)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه سابقه طرف های مقابل روسیه در این جنگ خیلی خراب است ،زمان حمله ناتو به عراق که همین اوکراین بدون عضویت در ناتو فقط برای پاجه خواری در این حمله بود جوری پایتخت عراق رو زیر ضربه بردن که از یک ماه قبل حمله تا چند ماه بعدش هیچ دیپلمات خارجی وارد بغداد نشد بمباران فلوجه با بمب های حاوی اورانیوم ضعیف شده به حدی بود وضعیت رادیواکتیو در این شهر از هیروشیما بیشتر بود ولی در این جنگ در کیف هر روز یک مقام عالی رتبه از کشور های مختلف حاضر میشن ، با این سابقه سیاه از طرف های مقابل بعید نیست این خرابکاری ها کار خودشون باشه چون اصلا بویی از انسانیت نبردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
چرا چرت و پرت میگی با تجهیزات تمام دنیا هم نتونستد جلو ایران قد علم کنند ... به تجهیزات نیست که!!!؟؟ ... فعلا زلسنکی مترسکیه که کشورش رو بدبخت کرده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
عزیزم فعلا که از همون سی کشور گذشته و اگه گوش میکردی یا میخوندی میفهمیدی که آمریکا و کلا ناتو و.. گفتن انبارهای تسلیحاتیشون خالی شده و مگه چقدر دیگه میتونن هی به این دلقک کمک کنن سرپا بمونه وقتی خودشون تو تورم و بی خانمانی مردمشون و اعتراضات مردم که به تنگ اومدن از تورم و... ؟؟!
موقش که برسه همین آمریکا که این دلقک را بازیچه کرده برای تضعیف روسیه ، قشنگ و راحت زلنسکی را ذبح میکنن و تموم ! در پی اون اروپا هم کلی با این حجم بدهی و به اجبار کمک کردن به اکراین و به اجبارتحریم کردن روسیه و... و خرید نفت و گاز و... به چند برابر قیمت از خود آمریکا هم ضعیف میشه و بعدها شاخ نمیشن برای خود آمریکا !فعلا آمریکا داره از همه طرف سودشو میبره !
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۰۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
چه فیلمی بود // مثل عکس سونو گرافی بود // پسر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
از خنده روده بر شدم