دختر «پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهارات بی سابقه‌ای را علیه مدافع پیشین بارسلونا مطرح و علیه «جرارد پیکه» افشاگری کرد.

«نادیا خمز» دختر پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور یکی از اینفلوئنسر‌های اسپانیا محسوب می‌شود و دنبال کنندگان زیادی دارد.

نادیا خمز که هر از گاهی با انتشار تصاویر و پیام‌هایی خبرساز می‌شود، این بار با افشاگری از ارتباط کوتاه مدتش با جرارد پیکه مدافع سابق تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به یکی از سوژه‌های خبری در رسانه‌های ورزشی اسپانیا تبدیل شده است.

نادیا خمز این بار ویدئویی از خودش منتشر کرد که در آن تاکید می‌کند بعد از دیدار با پیکه، از رفتار‌های او شرمنده شده است.

دختر سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برای من پیکه فردی نبوده است که بخواهم به او احترام بگذارم، زیرا با دیگران رفتار خوبی نداشته است. یک بار با او در اتومبیل بودم و او فکر می‌کرد بسیار خوب است که از تمام چراغ‌های راهنمایی رد شود. چرا؟ نمی‌دانم، اما به نظر او درست بود. علاوه بر این، او با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت وارد یک پارکینگ شد.»

نادیا خمز سپس به بی احترامی پیکه به نگهبان پارکینگ اشاره کرد و اینکه با خودش گفته است که اینجا چه کار می‌کند. او گفت: «باورم نمی‌شد. او مرا شرمنده کرد. او فردی نیست که به او اعتماد کنم. فکر می‌کنم اولین و آخرین باری بود که این شخص را می‌دیدم.»

 این افشاگری بی سابقه در حالی صورت می‌گیرد که کمتر از یک ماه پیش جرارد پیکه در یک برنامه اینترنتی اظهاراتی را بر زبان آورد که خیلی‌ها آن‌ها را بی احترامی به پاکو خمز تلقی کردند.

پیکه که میهمان یکی از یوتیوبر‌های اسپانیا بود، در پاسخ به سئوال یکی از میهمانان درباره اینکه آیا می‌داند خمز در ایران مربی چه تیمی است؟ گفت: «نه. بگو، چه تیمی؟»

نام بردن از تراکتور از سوی مخاطب پیکه، خنده مدافع سابق بارسلونا را به دنبال داشت چرا که او تصور می‌کرد با او شوخی می‌کنند.

برچسب ها: پیکه ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
یه بار با علی کریمی طرف میشد خنده اش بند میومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
واقعا چه خبر مسخره ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
فوتبال؟! فساد و رانت و اختلاس و هزار گند و کثافتکاری دیگه.....پول این مردم بیچاره رو میدن یه مشت خارجی خوشگذران که هیچ کجای دنیا قبولشون ندارند تازه این همه اش نیست همون کی روش. بهترین خانه در تهران امکانات ماشین زن و زندگی و آزادی و پول بی‌حساب و.....آخه برای چی؟ چندین سال برای خودش در ایران حکومت کرد به این مسولان ورزشی که اونها هم فکر جیب خودشون هستند. اصلا فوتبال به این شکل به چه درد کشور میخوره
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۱:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
واقعا تهوع اورترین مسابقه ی هس ک اروپا بخصوص انگلیس ( منشا فوتبال ) بر کل دنیا توسعه داده فقط فساد اخلاقی و مالی داشته است واسم شو گذاشتن ورزش !!!! هر روز هم تو کوچه مون بخصوص تابستان ها نوجوانان پسر موجب سلب آرامش مون میشن بجای اینکه برن سرکاری ک مهارتی یاد بگیرن سه سال تابستان مثل موذی ها موجب آزار مون میشن خانواده هاشون هم بخاطر که ازشرشون راحت شن از چند کوچه دورتر میفرستن به کوچه ما!!! حالم بهم میخوره از رفتار تربیتی همچین والدین درحق فرزندان چ دختر چ پسر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
وای خدای من! باورم نمیشه...
عجب خبر جالب انگیزی بود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۷:۳۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
چطور از استقلال ۷ تا خوردن؟ خود استقلال ۶ تا ۶ تا از پرسپولیس و العین میخوره بعد تراکتور رو ۷ تایی کرده
آخرین اخبار