شهردار نهاوند گفت: ساخت پارک فرامنطقه‌ای این شهرستان آغاز شده که این طرح به عنوان نقطه امن در زمان بحران کاربری خواهد داشت.

مجید یوسفی‌نوید دیروز در مراسم رونمایی از ماشین‌آلات جدید خریداری شده شهرداری نهاوند، افزود: یکی از مواردی که می‌طلبد شهرداری‌ها به آن مجهز شوند، ماشین‌آلات است چراکه ابزار و ماشین‌آلات در سرعت، کیفیت و اجرای اقدامات نقش بسیار مهمی دارند.

او تصریح کرد: در بحث بحران در شهرستان همین ماشین‌آلات هستند که به درد می‌خورند و نیاز نیست از جایی اجاره گرفته شوند چراکه سرعت عمل و کیفیت خدمات را بالا می‌برند.

شهردار نهاوند افزود: تاکنون سه دستگاه آمبولانس برای امورات باغ بهشت نهاوند با همکاری بخش خصوصی تهیه شده که در ابتدای کار انتقال سند یک دستگاه به ارزش ۶۲۰ میلیون تومان به مالکیت شهرداری به جای عوارض بهره‌برداری انجام گرفته است.

یوسفی نوید گفت: یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای شهرستان نهاوند نیز خریداری شده است که به زودی به خودرو‌های مرکز آتش‌نشانی شهرستان اضافه خواهد شد و یکی از سواری‌های شهرداری هم که مشکل داشت یک دستگاه خودرو سواری به جایش خریداری شد.

او با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۵میلیارد تومان خودرو و تجهیزات ماشینی برای شهرداری نهاوند خریداری شده است، گفت: پارسال خرید بالابر آتش‌نشانی، نمک‌پاش، تراکتور، بیل بکهو و بیل زنجیری هم انجام شده است.

شهردار نهاوند از عقد قرارداد خرید جاروی مکانیزه خبر داد و تصریح کرد: این دستگاه نیز به‌زودی به جمع تجهیزات و مجموعه امکانات خدماتی شهرداری اضافه خواهد شد.

یوسفی نوید افزود: پارسال بلوار‌های شهر به سیستم آبیاری قطره‌ای مجهز شدند و پیش از این ماهانه باید ۸۰ میلیون تومان هزینه کرایه بابت تانکر‌های آبیاری پرداخت می‌شد که حالا با سیستم آبیاری جدید حداقل ۳۰۰ میلیون، مدیریت و صرفه‌جویی می‌شود.

او تأکید کرد: در بحث بام نهاوند هم دنبال توسعه با اجرای اقدامات جدید هستیم و تملک زمین روبروی استادیوم علیمرادیان برای احداث پارک فرامنطقه‌ای را آغاز کرده‌ایم که این طرح به عنوان نقطه امن در زمان بحران کاربری خواهد داشت.

شهردار نهاوند تصریح کرد: شهرداری نهاوند در نظر دارد برای برندسازی شهر ورود پیدا کند چراکه تاریخ و طبیعت شهر نهاوند این قابلیت را دارد و این ظرفیت‌های بالقوه باید بالفعل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.