استاندار کرمانشاه گفت : جامعه پزشکی استان می‌توانند با تشکیل کنسرسیومی بزرگ پروژه‌هایی از جمله شهر سلامت را پایه‌گذاری کنند و ما هم در چارچوب قانون از آنان حمایت می‌کنیم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست با اعضای سازمان نظام پزشکی استان با بیان اینکه علاقمند به گفتگو با نخبگان استان هستم، گفت : علاقمند به گفتگو با نخبگان در بخش‌های مختلف هستم و تلاش می‌کنم با دستور کار مشخص و با قابلیت اجرا به طور منظم با نخبگان و از جمله جامعه پزشکی تعامل داشته باشم.

وی افزود: هنیت منفی که رگه‌هایی از آن در جامعه نسبت به برخی موضوعات جامعه پزشکی وجود دارد را ندارم و این عزیزان را در مجموع جزو یکی از مراجع مهم جامعه می‌دانم.

صحرایی ادامه داد: در کرمانشاه مسائل و مشکلاتی داریم، اما در کنار آن فرصت‌ها و ظرفیت‌های بسیار متراکمی هم داریم.

وی گفت: از انبوه فرصت‌ها در استان، نظام بهداشت و درمان است و من جامعه پزشکی را به عنوان یک ظرفیت ارزشمند می‌شناسم.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: در دیدار با مسئولان کشور عراق به طور مکرر توانمندی‌های حوزه سلامت استان را تشریح کرده و معتقدم که این حوزه می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری در استان داشته باشد.

 وی افزود: در حال تامین و ارتقای زیرساخت‌های استان از جمله در حوزه توریسم سلامت و توسعه فرودگاه برای انجام پرواز‌های توافق شده بغداد، نجف و سلیمانیه هستیم که بیماران عراقی بتوانند به سادگی برای درمان به استان ما مراجعه کنند.

صحرایی ادامه داد: پزشکان می‌توانند با تشکیل کنسرسیومی بزرگ پروژه‌هایی از جمله شهر سلامت را پایه‌گذاری کنند و ما هم در چارچوب قانون از آنان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: سرمایه گذاری در استان به ویژه در طرح‌هایی که به نوعی به سلامت مردم مرتبط است، هم به سود استان است و هم بازده اقتصادی مناسبی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.