رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از افزایش ۱۰ درصدی تردد در مبادی ورودی وخروجی استان خبر داد.

امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور مغان با بیان اینکه در دو ماهه گذشته ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۵۳ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تردد در محور‌های استان ثبت شده بود در دوماهه گذشته افزایش ۱۰ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۱ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۴۴۳ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شده تصریح کرد: در دو ماهه سال گذشته ۱ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۰۳ تردد در مبادی ورودی استان اردبیل ثبت شده بود که در دوماهه امسال افزایش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در دو ماهه گذشته ثبت ۱ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۸۱۰ تردد را در مبادی خروجی استان یادآور شد و اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل امسال ۷ درصد افزایش تردد را در مبادی خروجی استان داریم.

نسیمی محور‌های اردبیل-آستارا، اردبیل-نیر و اردبیل-مغان را دارای بمحور‌های پرتردد استان برشمر و تصریح کرد:در دوماهه گذشته ۲ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۹۹۶ تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس، ۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۵۵۶ تردد در محور اردبیل-نیروبالعکس و ۱ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۵۲۶ تردد نیز در محور اردبیل-مغان وبالعکس ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است. نسیمی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ را داری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.