امام جمعه شهرکرد:

امام راحل با صلابت وظایفشان را انجام می‌دادند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به سیره امام خمینی (ره) گفت: امام راحل با صلابت وظایف و رسالت‌شان را انجام می‌دادند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز چهارشنبه در کلاس معارف مدیران ارشد چهارمحال و بختیاری به‌میزبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تاکید کرد: آینده‌نگری‌های امام راحل همراه با درک بالا و درست بود و آینده‌نگری‌های امام خمینی (ره) در بیش از ۵۰ سال گذشته با درکی زیبا، درست و همراه با بصیرت واقعی بوده است.

وی تاکید کرد: امام خیمنی (ره) یک تفکر بودند و آنچه وجود امام راحل برجسته کردند همین تفکر بود که بشر و انسان‌ها را چگونه به سر منزل مقصود رساند و امام راحل هیچ گاه از هیچ چیز نترسیدند و رسالت و وظیفه خود را دنبال می‌کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: این تفکر امام از ایران به جهان اسلام و به جهان بشری سرایت کرده است و می‌رود تا جایگاه خود را در بین جهانیان بیشتر شناخته شود.


بیشتر بخوانید


وی مالکیت حقیقی تمامی دارایی‌های عالم را متعلق به خداوند دانست و افزود: هیچ‌کس حق ندارد خود را مالک حقیقی اموال دنیوی بداند.

نکونام عظمت آسمان‌ها، زمین و کرات را مغلوب قدرت خداوند اعلام و تصریح کرد: تمامی آنچه در زمین و آسمان‌ها وجود دارد، تسبیح‌گوی پروردگار است.

امام جمعه شهرکرد بالا بردن شناخت انسان‌ها از خداوند و افزایش معرفت را ضروری دانست و یادآور شد: آنچه رمز موفقیت امام خمینی (ره) شد، ایمان به خداوند به این ویژگی‌ها بود.

نکونام اظهار داشت:حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری می‌تواند در اقتصاد و اشتغال مردم استان تاثیرگذار باشد، اما این مهم به زیرساخت‌های گسترده نیاز دارد که این نیاز‌ها باید شناسایی و عملیاتی شود.

برچسب ها: امام جمعه ، امام راحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار