رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: اتاق بازرگانی تحقیقات بازاریابی صنایع‌دستی را انجام می‌دهد تا این هنرها به سبک زندگی خارجی‌ها وارد شود.

سید مهدی طبیب‌زاده در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی گفت: اتاق بازرگانی به سهم خود موضوع بازار صنایع‌دستی را به‌عنوان اصلی‌ترین بحث در این حوزه دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: با صادرات صنایع‌دستی می‌توانیم این همه هنر، فرهنگ و توانایی هنرمندان را به تمدن‌ها و سبک زندگی خارجی‌ها وارد کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ادامه داد: اتاق بازرگانی همچنین تحقیقات و مطالعات بازار و بازاریابی صنایع‌دستی استان کرمان را انجام می‌دهد، زیرا بازار داخلی در این بخش اشباع شده و دیگر جواب نمی‌دهد و حتما باید به صادرات بپردازیم.

طبیب‌زاده عنوان کرد: رسانه‌ها باید این مطالبه را از اتاق بازرگانی، صمت، میراث فرهنگی و سایر دست‌اندرکاران داشته باشند تا به دنبال بازار به‌ویژه بازار خارجی برای صنایع‌دستی باشند.

وی با یادآوری این موضوع که صنایع‌دستی به داخل کشور محدود شده است، بیان داشت: اگر صنایع‌دستی ایران به بازار‌های جهانی راه پیدا کند، این عشق، علاقه و تمدن ایرانی می‌تواند به خارج کشور صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار