با رای تمامی اعضای شورای شهر صدرا هاشم عزیزی به عنوان شهردار منتخب به فرمانداری معرفی شد.

مهدی کشاورزی سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: در جلسه ۱۵۴ شورای اسلامی شهر صدرا که با حضور تمامی اعضا برگزار شد مهندس امین عباسی به عنوان سرپرست شهرداری، منصوب شد.

او گفت: در ادامه این جلسه، اعضای شورا برای انتخاب شهردار به شور نشستند و پس از ساعت‌ها بحث و تبادل نظر با نظر تمامی اعضا مهندس هاشم عزیزی رئیس شورای شهر به عنوان شهردار جدید شهر صدرا انتخاب و به فرمانداری معرفی شد تا مراحل قانونی اخذ استعلامات و تاییدیه‌های لازم صورت گیرد.

کشاورزی گفت: هاشم عزیزی، رئیس فعلی شورای شهرصدرا می‌باشد و پیش از این نیز در سمت‌های مختلفی از جمله بخشدار همایجان را بر عهده داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: بر اساس ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی آن در فاصله بین خاتمه خدمت شهردار تا انتخاب شهردار جدید که نباید بیش از سه ماه به طول انجامد یکی از کارکنان شهرداری با انتخاب شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری عهده دار و مسئول اداره امور شهری خواهد بود که وظیفه مهم به مهندس امین عباسی معاونت فنی و اجرایی شهرداری صدرا واگذار شد تا زمان صدور حکم شهردار جدید توسط استاندار، وظایف شهردار را عهده دار باشد.

سخنگوی شورای شهر صدرا گفت: دکتر بهزاد پرنیان شهردار سابق شهر صدرا که استعفای خود را روز سه شنبه شانزدهم خرداد تقدیم شورای شهر کرد بیش از سه سال و نیم سکان شهرداری صدرا را در شرایط سخت عهده دار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.