شهردار شهرکرد گفت: نبود برنامه و عدم هم‌افزایی در بین دستگاه‌های اجرایی و مدیران یکی از مشکلات اصلی در استان و شهر شهرکرد است.

محمدحسین واحدیان در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب استان اظهار داشت: نبود برنامه در استان یکی از مشکلات است و تمام جلسات بحرانی است و این کار را برای دستگاه‌ها بسیار سخت کرده چراکه هم افزایی بین دستگاه وجود ندارد.

شهردار شهرکرد افزود: این استان پتانسیل‌های بالایی دارند و به دلیل اینکه القا کرده‌اند که استان کم برخورداری هستند سبب شده منابع درآمدی که می‌توانستیم داشته باشیم، از دست بدهیم.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه اینجا محدودیت مالی بسیار است، اما دغدغه‌مند هستیم و کار را به جلو می‌بریم و در اسرع وقت کار را انجام می‌دهیم، اضافه کرد: جزیره‌ای عمل کردن مشکلاتی را ایجاد کرده است، تملک‌ها، آزادسازی‌ها و ساخت و ساز‌ها به دلیل قیمت بالای زمین با مشکل مواجه است.

واحدیان با اشاره به مطالبات از دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: مشکلات در حوزه اراضی سبب شده که نتوانیم خدمات ارائه دهیم و باز با مشکل مواجه شده‌ایم و منابع درآمدی نداریم.

نصرالدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب استان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: حق و حقوق مردم باید در نظر گرفته شود و مدیران باید در برابر حقوقات آن‌ها پاسخگو باشند و در صورت عدم رعایت قانون برخورد شود.

وی افزود: در کار‌هایی که برای مردم مفید باشد کمک می‌کنیم به مدیران، اما در جا‌هایی که حق مردم نادیده گرفته و همراهی نکنند از اختیارات قانونی استفاده و برخورد قانونی می‌شود.

صالحی اضافه کرد: خدمت صادقانه به مردم با سرعت بیشتر در اولویت کاری دادستانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار