فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز قانونی حمل در کنگاور خبر داد.

حیدر حق جویان فرمانده انتظامی کنگاور گفت : ماموران ایست و بازرسی شهید زنگنه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور همدان – کرمانشاه به دو دستگاه کامیونت مشکوک، و از آن‌ها بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور با اشاره به کشف ۲ هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ گوشتی از این خودرو‌ها افزود: این محموله‌ها فاقد هرگونه مجوز قانونی و برگ قرنطینه بودند.

ارزش محموله‌های کشف شده ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورده شده است.

کشف ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ماموران انتظامی در این شهرستان موفق به کشف ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل شدند.

ایمان مرادی افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین با گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق در این شهرستان و حوالی پایانه مرزی خسروی شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی مجموعا ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین کشف شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ارزش ریالی این میزان سوخت توقیف شده ۳۸۱ میلیون ریال است که در همین رابطه پرونده‌هایی تشکیل و برای بررسی و صدور احکام لازم به مراجع قضایی ارسال شد.

مرادی با بیان اینکه برخورد قاطع و جدی در انتظار قاچاقچیان سوخت است افزود: فضا را برای کسانی که در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند، ناامن خواهیم کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.