استاندار اردبیل از تلاش جدی برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت با اقداماتی از جمله افزودن تخت‌های درمانی، تأمین تجهیزات مورد نیاز و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بیمارستانی خبر داد.

سیدحامد عاملی در بازدید از بیمارستان‌های علوی، امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در حوزه سلامت دچار عقب‌ماندگی‌های اساسی بوده و خدمات، امکانات و زیرساخت‌های این حوزه متناسب با نیاز مردم افزوده نشده است.

او افزود: برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها، در دولت سیزدهم اقداماتی آغاز شده و همچنان نیز تلاش می‌شود که افزایش تخت‌های بیمارستانی یکی از اهداف مد نظر است.

استاندار اردبیل ادامه داد: در این راستا تکمیل ۲ پروژه بیمارستانی در شهر اردبیل که در حال اجرا است، در رفع کمبود تخت‌های بیمارستانی موثر خواهد بود.

عاملی تصریح کرد: به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بیمارستانی و افزایش رضایتمندی مردم، بازدید‌هایی از چند بیمارستان اردبیل انجام و مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی با برنامه‌ریزی‌های لازم و اعمال پاره‌ای تغییرات در بعضی خدمات بیمارستان‌ها، موجب خدمت‌رسانی بیش‌تر به مردم شود.

او اظهار کرد: در ماه‌های گذشته ۳ دستگاه MRI جدید به استان اردبیل اختصاص یافته که در حال جانمایی است تا سریعا مورد استفاده مردم قرار گیرد و در زمینه رادیوتراپی و طب هسته‌ای هم اقدامات لازم برای فراهم کردن ساختمان در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.