مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: با تغییر نگاه در حوزه برنامه ریزی و رفع موانع اجرایی توسعه برندینگ برج میلاد، باید برنامه بلندمدت درآمدزا به منظور تقویت جایگاه اقتصادی آن و ارائه خدمات فرهنگی و گردشگری در سطح کشوری و منطقه‌ای به مردم و گردشگران تدوین شود.

امیر شهرابی با بیان اینکه بر اساس نگاه بودجه ای، منابع و درآمد مهمتر از مصارف و هزینه است و در اولویت نظام بودجه ریزی قرار دارد، افزود: سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری باید به عنوان مجموعه‌های درآمد زا برای خودکفایی مالی و عدم وابستگی به بودجه عمومی شهرداری تلاش کنند. 

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از برج میلاد به عنوان یکی از مجموعه‌های تراز فرهنگی گردشگری در تهران، کشور و حتی منطقه خاورمیانه یاد کرد و گفت: به نظر می‌رسد با انجام کار مطالعاتی دقیق باید برنامه درآمدزایی بلندمدت با نگاه سرمایه گذاری در این بخش تدوین شود که این اقدام ماندگار چراغ راهی برای آینده خواهد بود. البته باید موانع اجرایی در توسعه برندینگ برج میلاد رفع شود. 

محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران نیز در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های برج میلاد از جمله احداث ساختمان اداری و توسعه و تکمیل طرح‌های باقیمانده فنی و مهندسی برج میلاد تهران توضیحاتی ارائه داد. 

 مدیرعامل شرکت برج میلاد نیز با ارائه گزارشی از وضعیت درآمدی و تعداد مراجعه کنندگان به برج میلاد گفت: تمرکز مطالعات اقتصادی و درآمدی ما مبنی بر افزایش بنا‌های برج انجام شده و پروژه اصلی ما تکمیل طرح‌های باقیمانده فنی و مهندسی برج میلاد تهران است که جزو موارد ضروری به شمار می‌رود و نیازمند حمایت جدی برای اتمام این پروژه هستیم. 

حیدری با بیان اینکه اساسنامه شرکت برج میلاد خدماتی و گردشگری است نه اقتصادی، گفت: با حمایت مدیریت شهری برای رفع چالش‌های موجود، برج میلاد می‌تواند به شرکت اقتصادی درآمدزا تبدیل شود و خدمات خود را در سطح ملی و بین المللی گسترش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار