توحیدی با اشاره به آغاز ثبت نام ترم مجمع قاریان قرآن در کرمان، گفت: مجمع در طول۳ دهه فعالیت خود نزدیک به ۱۲۰ هزار قرآن آموز را آموزش داده است.

سیدحمیدرضا توحیدی از آغاز ثبت‌نام ترم تابستان آموزش قرآن در مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم  خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی مجمع در رشته‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل، صوت و لحن، حفظ، مفاهیم و ترجمه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مجمع قاریان و حافظان قرآن با ۲۰ مرکز آموزشی مستقیم و یا تحت روش آموزشی در کرمان و شهرستان‌های استان تلاش دارد فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج کند، افزود: در طول ۳ دهه فعالیت مجمع در استان کرمان، نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر در مجموعه ثبت‌نام کرده و در رشته‌های مختلف پرورش یافته‌اند.  

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با بیان اینکه با هدف اعتلای فرهنگ قرآن، گام‌های مؤثرى برداشته شده است، تصریح کرد: برای بهره‌مندی علاقه‌مندان از آموزش‌های مجمع، کلاس‌ها به‌صورت حضوری و غیرحضوری ویژه گروه سنی ۳ سال به بالا برگزار و برای ایجاد نشاط در بین قرآن‌آموزان، علاوه بر کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های سرگرمی و اردویی نیز در طول برگزاری دوره در نظر گرفته می‌شود.

او بیان کرد: علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از تخفیف ثبت‌نام تا ۲۰ خردادماه فرصت دارند از طریق لینک https://gharyan.ir در ترم تابستان ثبت‌نام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۴۳۲۴۴۶۳۶۵ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار