مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد خوب این نهاد در راستای اجرای تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان در راستای خانه دار کردن خانواده‌های ۲ معلولی در استان گفت: ۳۷ واحد مسکن به این خانواده‌ها تحویل داده شده است.

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در جلسه‌ای با حضور پرویز فتاح با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین بنیاد مستضعفان و بهزیستی کشور گفت: آذربایجان غربی با جذب ۹۷ درصدی اعتبارات مربوط به این تفاهم نامه در رتبه اول کشور است.

وی اضافه کرد: با جذب اعتبارات مربوط به این تفاهم نامه، بخشی از واحد‌های مسکن ۲ معلولی در آذربایجان غربی تحویل داده شده است.

محمدپوری ادامه داد: در سال گذشته همچنین ۱۱ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان ازطرف بنیاد مستضعفان بابت تعمیر و خرید تجهیزات مورد نیاز مراکز توانبخشی کمک شد که قدردان این بنیاد در این خصوص هستیم.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به کمک بنیاد مستضعفان به تامین بخشی از مصالح خانواده‌های مددجوی بهزیستی آسیب دیده از زلزله خوی نیز گفت: در این زمین لرزه ۱۱۰ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش این نهاد تخریب شد که ۹۳ درصد آن‌ها در حال ساخت است.

محمدپوری اضافه کرد: همچنین ۳۷۰ واحد تعمیری در این زلزله مربوط به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.