یک مادر زندانی جرایم غیرعمد به همت بنیاد دستان مهربان شعبه قزوین در پویش «زندان جای مادران نیست» آزاد شد.

 محمد مقدم نیا مدیر شعبه قزوین بنیاد دستان مهربان گفت: اخیرا پویشی در استان قزوین به همت بنیاد دستان مهربان شعبه قزوین همزمان با روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان راه اندازی شد تا با دعوت از خیرین، حامیان و مردم عزیز قزوین و با مشارکت خیرین در آزادسازی مادران زندانی، این عزیزان به آغوش خانه باز گردند.   

مدیر شعبه قزوین بنیاد دستان مهربان افزود: مشارکت در امور خیریه به ویژه در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از جمله برنامه‌های ارزشمندی است که باید در جامعه نهادینه شود.  

مقدم نیا ضمن تشکر از حمایت خیرین گفت: در پویش «زندان جای مادران نیست» و بررسی‌های به عمل آمده، یک مادر جوان زندانی شناسایی شد که به دلیل مشکلات مالی و جرائم غیر عمد در پشت میله‌های زندان دور از کودکان خود بود که به لطف خداوند و دلگرم به حمایت خیرین و حامیان توانستیم در راستای حل مشکلات این مادر جوان گام برداشته و وی را به کانون گرم خانه بازگردانیم.  

مدیر شعبه قزوین بنیاد دستان مهربان مهمترین دستاورد این گونه اعمال خداپسندانه را اعتلای جامعه دانست و افزود: بسیاری از افرادی که با چنین جرایمی در زندان هستند با کوچکترین کمک و مساعدتی می‌توانند به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی تصریح کرد: زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین در مرحله نخست به خداوند و در مرحله بعدی، نگاه‌شان به دستان حمایتگر نیکوکاران و خیرین است و امیدواریم نیت‌ها و کمک‌های خالصانه خیرین در این مقطع زمانی کارساز شود تا شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد باشیم.

مقدم نیا اضافه کرد: مجموع بدهی این زندانی ۲۷۵ میلیون بود که ۱۷۵ میلیون تومان با پیگیری بنیاد دستان مهربان با گذشت شاکی بخشیده شده و ۵۰ میلیون تومان از سوی بنیاد و  ۵۰ میلیون تومان هم از سوی ستاد دیه پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.