معاون وزیر صمت، ریاست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: رشد تولید، فناوری و نوآوری در شرکتهای تجهیزات پزشکی دانش بنیان خراسان رضوی بسیار چشمگیر است.

علی رسولیان معاون وزیر صمت، ریاست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در بازدید از واحد‌های صنعتی پزشکی ورید و احیاء درمان پیشرفته و مایشگاه دائمی خدمات و تجهیزات پزشکی دانش بنیان درپارک علم و فناوری خراسان، خواستار حمایت از دستاورد‌های این صنایع شد.

او افزود: محصولات معرفی شده و خدماتی که نشان داده شدند هرکدام یکی از نیاز‌های مهم کشور را احصاء کرده‌اند و باید با تمام توان از آن‌ها حمایت کنیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: با برگزاری نشست‌های مشترک با صادر کنندگان و شرکت‌های بین المللی در بخش دارو‌های نوین، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی دانش‌بنیان با ایجاد واحد‌های صنعتی مدرن استان باید فرصت‌ها و راهکار‌های ویژه‌ای برای تعامل واحد‌های تولیدی با تجار خارجی میبایست در برنامه‌های اصلی صنایع خراسان رضوی لحاظ شود و حمایت‌های لازم از این مجموعه‌ها جهت صادرات بی دغدغه صورت پذیرد.

رسولیان بیان کرد: سازمان صنایع کوچک نگاه ویژه به شرکت‌های دانش بنیان تجهیزات پزشکی داشته و برنامه‌ریزی برای استقرار آن‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را یکی از اولویت‌های این مجموعه دانست.

او تصریح کرد‌: سال گذشته بیش از ۱۲۰ شرکت دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر شدند و به بیش از ۳۰۰ شرکت توانمند مستقر در این نواحی در راستای دانش‌‍ بنیان شدن مشاوره داده‌ایم که با ارتقای فناوری، توانستند دانش‌بنیان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار