تور جهانی تنیس مردان به میزبانی تهران با برگزاری ۱۶ دیدار جدول مقدماتی ادامه یافت و تنیسور‌های راه یافته به جدول اصلی بخش انفرادی مشخص شدند.

دومین روز رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در زمین‌های تنیس باشگاه انقلاب برگزار شد و تنیسور‌ها برای رسیدن به جدول اصلی با هم دیدار کردند.

با انجام ۱۶ دیدار جدول مقدماتی، محمد مهبد، حسام یزدی، علی یزدانی، معین معظم و امیر حسین بادی از ایران به همراه نمایندگانی از کشور‌های روسیه، هند، فرانسه، اردن، بلاروس، آمریکا و ترکیه به مرحله بعدی راه یافتند.

همچنین با انجام مراسم قرعه‌کشی، تنیسور‌ها حریفان خود را در جدول اصلی شناختند و امروز با انجام ۸ دیدار بخش دونفره به مصاف یکدیگر می‌روند.

جدول مقدماتی هفته نخست مسابقات امروز با برگزاری ۸ مسابقه به پایان می‌رسد و تکلیف نفرات راه یافته به جدول اصلی مشخص می‌شود.

هفته نخست مسابقات ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۱۴ خرداد در زمین‌های تنیس باشگاه انقلاب آغاز و ۲۱ خرداد ماه با معرفی برترین‌ها به پایان می‌رسد.

یادآور می‌شود؛ سرداوری این مسابقات بر عهده عادل برقعی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت رقابت‌ها را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار